پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت فرمانده‌ سپاه چهاردانگه در انتخابات ۲۸ خرداد

سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه طی بیانیه ای مردم فهیم بخش چهاردانگه را دعوت به مشارکت حداکثری انتخابات ۲۸ خرداد کرد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،

سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه با صدور بیانیه ای از مردم ولایت مدار این بخش از شهرستان ساری که خود را براى «حضورى آگاهانه» در انتخابات ۲۸ خرداد آماده ساخته اند تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء 58

اهالی ولایت مدار و خونگرم چهاردانگه؛

۲۸ خرداد، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمینى‏(ره) است که‏ پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می کردند و آن را وظیفه شرعى آحاد ملت می دانستند
۲۸خرداد، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامى بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در پاى صندوق‏هاى رأى است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏ اى(مدظله العالى) تأکید فرموده‏ اند، انتخابات را با «حضور حداکثرى» به صحنه دیگرى از مقاومت و پایدارى در برابر دشمنان کینه‏ توز، تبدیل می کنند.
سپاه بخش چهاردانگه ، با تقدیر و سپاس از مردمان رشید و ولایت مدار چهاردانگه که خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏شکن آماده ساخته اند از همگان دعوت می کند تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری به کاندیدایى که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقى ولایت ‏فقیه، درایت و مدیریت و نیز داشتن روحیه انقلابی و جهادی از شایستگى بیشترى برخوردار است، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، رئیس جمهور آینده با رأیى بالا، از پشتوانه قویترى برای حل مشکلات کشور برخوردار باشد.
در اینجا باید به نکته دیگری نیز اشاره کنم. نگاه ویژه به انتخابات شوراهای اسلامی در روستاها می تواند زمینه ساز پیشرفت،تعالی و آبادانی هر یک از روستاها باشد.بر خود لازم میدانم همگان را #مجددا دعوت به حضور در پای صندوق های رای برای انتخابی افراد اصلح،مردم گرا،خالص و جهادی کنم تا انشاالله شاهد رفع مشکلات روستاها در همه حوزه ها باشیم و این یک اتفاق خوشایند و پر برکت برای آحاد مردم ولایی روستاهای بخش چهاردانگه خواهد بود.
سرگرد پاسدار سید جواد نبوی
فرمانده سپاه بخش چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.