پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمنان از نفوذ اسلام به وحشت افتاده اند

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع اعتراضی مردم آمل نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: دشمنان از نفوذ جریان اسلام در دنیا به وحشت افتاده‌اند و با اهانت به ساحت پیامبر (ص)، اوج خباثت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مرتضوی افزود: دنیای کفر، امروز به بهانه‌ی آزادی بیان سعی دارد، با ترویج اسلام هراسی، افکار عمومی جهان را از جنایات و شرارت‌های خود دور کنند زیرا حقیقت دین اسلام بر اساس فطرت واقعی انسان بنا نهاده شده و موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی موجب گرایش انسان‌های آزاده شده است.

اقدام مکرون، اهانت به همه ادیان

امام جمعه آمل ادامه داد، هتک حرمت و اهانت بی‌شرمانه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس و ملکوتی پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) اهانت به تمام انبیا و همه مقدسات ادیان ابراهیمی است.

حجت الاسلام مرتضوی اظهارکرد، اهانتی که به عنوان آزادی بیان توسط رئیس جمهور هتاک فرانسه در بازنشر کاریکاتور موهن پیامبر اسلام رخ داد نشان از عمق کینه توزی دشمنان بشریت به شخصیتی است که به فرموده خداوند متعال رحمت برای همه عالمیان است.

وی افزود: مکرون یکی از بازیگران صحنه‌ای است که جریان صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت چشم گیر اسلام ناب محمدی راه انداخته و در این اندیشه است که هتاکی رابه عنوان آزادی بیان قلمداد کرده وچهره زیبای اسلام رامخدوش کند، اما نمی‌داند که نور خدا خاموش شدنی نیست.

تحریم خرید کالاهای فرانسوی

امام جمعه آمل همچنین، خواستار محاکمه فوری مکرون و سایر عوامل اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام شد واز مردم ایران ودیگرملت های مسلمان جهان نیز درخواست کرد از خرید و فروش کالاهای فرانسوی خودداری کرده و آن را تحریم کنند.

کد خبر 5059321
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.