پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری 2 مامور قلابی در ساری

0

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو مامور قلابی شرکت های خدمات رسان شهری با 30 فقره سرقت در ساری خبر داد .

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسن مفخمی شهرستانی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان در شهرستان ساری به مراجع انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط دو فرد ناشناس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 ساری با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهمان را که با جعل عنوان ماموران شرکت خدمات ایمنی و آتش نشانی و با ارائه فاکتورهای جعلی اقدام به جمع آوری و سرقت کپسول های آتش نشانی از منازل مردم می کردند شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را که دارای سابقه سرقت و کلاهبرداری نیز بوده اند دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، مهر و اسناد جعلی از مخفیگاه متهمان خاظرنشان کرد: این دو سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 30 فقره سرقت و کلاهبرداری از مردم در شهرستان ساری اعتراف کردند.

مفخمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،  یادآور شد: شهروندان قبل از هرگونه همکاری با افرادی که به عنوان ماموران آب، برق، گاز و یا کارکنان شرکت های دولتی و غیره به درب منزل آنان مراجعه می کنند، از صحت مشخصات آنان اطمینان حاصل کرده و درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوکی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.