پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری کلاهبردار ۴۳۰ میلیارد ریالی خرید برنج  در بابل 

0

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در برخی از شهرستان های استان با استفاده از چک های جعلی و تقلبی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل، موفق به شناسایی متهم به کلاهبرداری شدند.

میرفیضی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را که با ارائه چک های تقلبی و جعلی اقدام به خرید برنج از کشاورزان در شهرستان های بابل، ساری، بهشهر، آمل و محمود آباد کرد، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی با اشاره به کشف ۱۷ فقره چک تقلبی و ۱۰ تن برنج حاصل کلاهبرداری از متهم، اظهار داشت: متهم به کلاهبرداری در بازجویی پلیس، تاکنون به ۴۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۴۸ تن از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش و معاملات از پذیرش چک و اوراق مالی بدون اطلاع دقیق از اصالت آن و همچنین اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

طبق آمار سازمان جهاد کشاورزی مازندران حدود ۳۲۰ هزار خانوار استان به عنوان بهره برداران بخش کشاورزی می باشند و عمده آنان شالیکارانی هستند که با تولید سالانه حدود یک میلیون تن برنج ۴۲ درصد نیاز کشور به این محصول را تامین می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.