پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری سارقان مسلح خودرو در چهاردانگه

0

 

جانشین انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت مسلحانه در چهاردانگه شهرستان ساری خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، 2 سارق مسلح به همراه سلاح کلت کمری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ، سرهنگ “سیدموسی حسینی” با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز کنترل پلیس 110، مبني بر وقوع سرقت مسلحانه خودرو در يكي از مناطق کوهستانی کیاسر شهرستان ساری، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: سارقان خودرویی را به مقصد شهرستان سمنان کرايه کرده بودند در حوالي روستاي ايول منطقه کياسر (جاده ساري به سمنان) به بهانه استفاده از سرويس بهداشتي خودرو را متوقف و با اسلحه کلت راننده را تهديد و خودرو را به سرقت بردند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه راننده خودرو در فرصتی مناسب توانست خود را از ماشین به بیرون پرت کند، تصریح کرد: ماموران پس از اجرای طرح مهار، خودروی سرقتی را بعد از گذشت يک ساعت به صورت بلاصاحب در چند کيلومتري محل سرقت کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه با گشت زني هدفمند در منطقه هر دو سارق را که در يک چهار ديواري پنهان شده بودند، با رعایت قاون بکارگیری سلاح دستگير و دو قبضه سلاح کلت کمري به همراه بيست عدد فشنگ جنگي از آنان کشف کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه کارآگاهان پليس آگاهي استان مازندران طي بازرسي از منزل اجاره اي متهمان، تعداد دو دستگاه گوشي اندرويد سرقتی و چهل عدد فشنگ جنگي کلت به همراه پنج عدد دستبند پلاستيکي کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه با انگيزه مالي اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان در شهرستان ساري شدند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.