پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درگذشت تاسف بار دانش آموز ۱۶ ساله

گویااورژانس بابلسرفاقد دستگاه شوک بوده است و به همین دلیل یکی از کارمندان دانشگاه بوسیله تنفس مصنوعی سعی در نجات این نوجوان می کند اما گویا سرنوشت این نوجوان چیز دیگری بود…

1

پایگاه خبری چهاردانگه: خبر درگذشت دانش آموز ۱۶ ساله و افتخار آفرین عرصه ورزش شهرستان بابلسرو مازندران، جامعه ورزش استان را در شوک خبری فرو برد.

 روز گذشته ۱۷ مرداد مرحوم رضا باقرزاده دانش آموز ۱۶ ساله بابلسری هنگام بازی والیبال  در سالن ورزشی حضرت قائم(ع) دانشگاه مازندران به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

 روایت مختلفی در مورد فوت این نوجوان مستعد وجود دارد. شنیده های ما از یک منبع موثق حکایت از آن دارد که تاخیراورژانس بابلسر در فوت این مرحوم بی تاثیر نبوده است ، ضمنا شنیدیم گویااورژانس بابلسرفاقد دستگاه شوک بوده است و به همین دلیل یکی از کارمندان دانشگاه بوسیله تنفس مصنوعی سعی در نجات این نوجوان می کند اما گویا سرنوشت این نوجوان چیز دیگری بود…

 

  درگذشت تاسف بار دانش آموز 16 ساله

 البته سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه اورژانس بابلسر خبری مبنی بر بیهوشی نوجوان ۱۶ ساله هنگام بازی والیبال در سالن ورزشی دانشگاه مازندران دریافت کرد، گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بلا فاصله در محل حادثه حاضر شدند و با وجود انجام عملیات احیا قلبی و ریوی و دادن تنفس مصنوعی، علائم حیات ظاهر نشد.

 
اشکپور افزود: این نوجوان والیبالیست برای اقدامات پیشرفته احیا به بیمارستان شفا بابلسر منتقل شد و متاسفانه انجام این عملیات هم در نجات وی بی تاثیر بود.

وی گفت: دلیل فوت این دانش آموز والیبالیست، سابقه بیماری قلبی و مشکل دریچه میترال بود،انجام ورزش سنگین سبب ایست قلبی و مرگ او شد.

 
در ضمن سخنگوی اورژانس مازندران تاخیر ۴۰ دقیقه ای اورژانس در رسیدن به محل حادثه را که در فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد و گفت: نیروهای اورژانس پس از اطلاع از این حادثه، در مدت ۵ دقیقه در محل حاضر شد؟ البته شنیده های ما چیز دیگری ست…و گفته شده است که آن مرحوم گواهی پزشکی داشته است.

 
به هر حال متاسفانه این نوجوان خوش قامت به علت سهل انگاری جانش را از دست داد ، نوجوانی که با هزاران امید و آرزو به ورزش روی آورد تا زندگی سالمی داشته باشد ولی…

 
سوال این است آیا واقعا تنها بیمارستان بابلسر یعنی بیمارستان شفا برای شهرستان بزرگ بابلسر که قرار است بندر آزاد شود پاسخگوی بیماران بابلسر می باشد ؟ آیا واقعا مسئولان این شهر در صورت بیماری به این بیمارستان مراجعه می کنند ؟ براستی این همه درآمد حاصل از توریستها به کجا می رود ؟

لطفا به جای مخارج برای درگذشت این نوجوان رعنا یک دستگاه شوک که خیلی هم گران نیست برای این بیمارستان بخرید و فکری برای ساختن بیمارستان مناسب در شان بابلسر بکنید  . فراموش نکنید که پس از ۳۸ سال با کم کاری مسئولان محترم بابلسر هنوز در این شهر کمبودهایی محسوس است…/تابناک

 

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خدا لعنت کنه باعث بانیشو چند خانواده رو تا آخر عمر داغدار کردن بیشرفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.