پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط پروازی ساری به مونته‌ سیلوانو ایتالیا برای توسعه صنعت گردشگری راه‌اندازی شود

شهردار ساری گفت: با راه‌اندازی خط پروازی ساری به شهر مونته سیلوانو ایتالیا زمینه حضور گردشگر و سرمایه‌گذاران در این شهر فراهم می‌شود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مهدی عبوری شامگاه دوشنبه در دیدار با شهردار مونته سیلوانو ایتالیا در ساری، اظهار داشت: شهر ساری بزرگترین و قدیمی‌ترین شهر جنوب دریای مازندران است.

 

وی افزود: شهر ساری در سه سال گذشته جزو ۵ شهر اول گردشگرپذیر ایران انتخاب شده است که این اتفاق بزرگ با هماری همه مدیران، فرماندار و اعضای شورای شهر ساری رقم خورده است.

 

شهردار ساری با بیان اینکه شهر ساری مفاخر بسیاری در زمان‌ها مختلف داشته است، افزود: شهدای بسیاری زیادی از این شهرستان برای حفظ خاک ایران اسلام جنگیدند و با شجاعت از وطن دفاع کردند و این افراد از افتخارات شهر ما هستند.

 

عبوری با اعلام اینکه شهر ساری یک شهر ساحلی، جنگلی و جلگه‌ای است، تصریح کرد: شهر ساری و مونته سیلوانو مشترکات بسیاری در حوزه گردشگری دارند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر توسعه شهر ساری بر مبنای توسعه گردشگری ترسیم شده است، افزود: همین امر کمک کرد تا شهر ساری در بین هزار و ۲۰۰ شهر در کشور جزو ۵ شهر اول گردشگرپذیر در سال جدید معرفی شد.

 

شهردار ساری افزود: شهر ساری و مونته سیلوانو از کشورهای قدرتمند ایران و ایتالیا به واسطه قدمت و هویتی که دارند می‌توانند همکاری همه‌جانبه‌ای را با هم داشته باشند.

 

عبوری با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه اولیه برای انجام قرار داد خواهرخواندگی در برنامه کاری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم زمینه حضور هیأت‌های تجاری وسرمایه گذاران نیز در مراحل بعدی دیده شود.

 

وی خواستار راه‌اندازی خط پروازی ساری به مونته سیلوانو ایتالیا شد و افزود: با برقراری خطوط پروازی بین این دو شهر می‌توان شاهد حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران از دو کشور باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.