پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خروش مردم فهیم چهاردانگه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، راهپیمایی 22 بهمن مردم ولایتمدار بخش چهاردانگه از ساعت 00: 10 صبح امروز در سرما و بارش باران از میدان معلم کیاسر آغاز شد.

مردم چهاردانگه که بارش باران و سر ما مانع حضورشان در این راهپیمایی نشده بود با پیمودن  بلوار امام رضا، میدان ولیعصر و خیابان شاهد خود را به مصلی امام خمینی رساند تا مراسم پایانی این روز باشکوه را برگزار کنند.

در این مراسم دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه ضمن تبریک ایام دهه فجر، و تقدیر از مردم فهیم بخش چهاردانگه به علت شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن  به گوشه ای از دست آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام در این مراسم ضمن تقدیر از مردم انقلاب اسلامی را چون نشاط گرفته از قیام حسینی دانست و گفت: همانطوری که نهضت عاشورا ماندگار است انقلاب اسلامی نیز برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان های معلمان و شبانه روزی زینبیه (س) و دکلمه توسط دانش آموز ابتدایی خانم رحیمی و قرائت شعر توسط خندان و قرائت قطع نامه پایانی از برنامه های دیگر این مراسم بود.

حضور گسترده جوانان، پیرمردان و پیر زنان و متولیدن دهه و نود در این مراسم دیدنی بود.

مردم فهیم بخش چهاردانگه آمدند تا برای چهلمین سال بار دیگر با مشت‌های گره بسته دست‌هایشان را بالای سرشان قرار دهند و فریاد سر دهند که ایران اسلامی همچنان با اقتدار در مقابل هر رژیم ستمگری می‌ایستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.