پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدا حافظی اجباری سمانه محسنی کیاسری از دنیای داوری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سمانه محسنی کیاسری که به گفته خودش از سال ٢٠١٠ تاکنون در لیست کمک داوران بین المللی فیفا و‌ای اف سی قرار دارد و علاوه بر مسابقات جهانی، چندین تورنمت مختلف اسیایی را قضاوت کرده است ،گفت: از ۱۸ سال گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را با فدراسیون فوتبال کشور آغاز کردم، اما به لطف فدراسیون نادیده گرفته شدم.

وی با بیان اینکه برای بلند آوازه کردن نام ایران در مجامع بین المللی از زندگی شخصی خود نیز هزینه کردم، افزود: به لطف فدراسیون فوتبال و اشخاص خاصی که فدراسیون حول تصمیمات آن‌ها می‌چرخد بدون جواب منطقی و ناباورانه از لیست داوران بین المللی حذف شدم.

سمانه محسنی گفت: من جزو خانواده فدراسیون فوتبال بودم که زحمات زیادی برای آن کشیدم، اما وقتی خانواده مرا که یکی از کوچکترین اعضای آن بودم را نادیده می‌گیرد ترجیح دادم قضاوت را رها کنم.

این داور ایرانی که کمک داور بازی حساس تیم‌های کره شمالی و کره جنوبی در مسابقات مقدماتی فوتبال بانوان آسیا راه برعهده داشت، گفت: بیش از ۱۰۰ بازی بین المللی و ۳۰۰ دیدار داخلی را قضاوت کردم، اما با نظرات سلیقه‌ای برخی افراد از لیست داوران بین المللی کنار گذاشته شدم به همین دلیل از دنیای قضاوت خداحافظی کردم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.