پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمام محورهای مازندران از جمله کیاسر تحت پوشش دوربین نظارت تصویری قرار می گیرند

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : با توجه به پوشش ۲۵ درصدی محورهای اصلی و شریانی استان توسط دوربین های نظارت تصویری ، ان شاءالله با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان تابستان امسال ۱۰۰ درصد محورهای استان تحت پوشش این دوربین ها قرار می گیرند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس حیدر نوروزی با بیان این مطلب افزود: دوربین های نظارت تصویری روش نوینی برای شناسایی وقایع جاده ای بوده و به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته و سودمند در جمع آوری اطلاعات لحظه ای از وضعیت راهها به شمار می آید.

 

وی در خصوص مزیتهای دوربین های مذکور اظهار داشت: نظارت و کنترل مستقیم به وضعیت ترافیکی جاده ها ، در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مدیران جهت تصمیم گیری و مدیریت بهینه ترافیک و افزایش ایمنی جاده ها در جهت حمل ایمن کالا و مسافر از جمله مزیت های نصب دوربین های نظارت تصویری در سطح راهها میباشد.

 

مهندس نوروزی عنوان نمود : دوربین های مذکور علاوه بر نظارت تصویری ، ثبت تخلف ، خوانش پلاک و احتساب سرعت متوسط را انجام می دهند.

 

وی ادامه داد : با توجه به تردد بالای خودرو در محور ساری _ خزرآباد به زودی این محور نیز مجهز به دوربین های نظارت تصویری می شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت : علاوه بر محور مذکور تمامی محورهای اصلی استان از جمله محور هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری – قائمشهر ، ساری – کیاسر و کناره به طور کامل در حوزه استحفاظی مازندران زیر پوشش نظارت تصویری ۱۰۰ درصدی قرار می گیرند.

 

گفتنی است در حال حاضر ۵۱ دوربین نظارت تصویری در سطح محورهای استان نصب است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: البته بنا بر اطلاعات پایگاه ۱۴۱ مدیریت راههای وزارت راه و شهرسازی هم اکنون در منطقه اسکارد در محور ساری – کیاسر یک دوربین نظارت تصویری جاده نصب بوده و به کار خود در ثبت تصاویر از وقایع این جاده ادامه می دهد.

 

دو تصویر زیر اطلاعات این دوربین بر روی نقشه آنلاین و همچنین یکی از آخرین تصاویر این دوربین در ساعت ۱۰:۵۹ دقیقه صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ را نشان می دهد.

 

cam-sari-kiasar-1

اطلاعات دوربین نظارت تصویری منطقه اسکارد در محور ساری – کیاسر بر روی نقشه آنلاین

 

cam-sari-kiasar-2

تصویر ثبت شده از این دوربین در ۱۰:۵۹ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.