پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش برای بازگشایی جاده‌ها و وصل شدن برق در بخش چهاردانگه

0

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، ستاری گفت: بارش سنگین برف در ۷۲ ساعت گذشته در منطقه چهاردانگه، موجب بسته شدن محور اصلی ساری-کیاسر – سمنان و بسیاری از جاده‌های روستا‌های این منطقه شد.
بخشدار چهاردانگه افزود: نیرو‌های راهداری از صبح دیروز برای بازگشایی محور‌های مسدودی وترد عمل شدند و مشغول پاکسازی جاده‌ها از برف و یخ شدند.
ستاری با بیان اینکه تلاش می‌شود محور اصلی ساری- کیاسر– سمنان تا عصر امروز بازگشایی شود تصریح کرد: در حال حاضر نیرو‌های امدادی مشغول ایمن سازی و نمک پاشی جاده‌ها هستند تا خطری رانندگان را تهدید نکند.
وی خاطر نشان کرد: همه روستای منطقه چهاردانگه درگیر برف شدند و بسیاری از جاده‌های این روستا‌ها هم بسته شدند که تلاش برای باز گشایی این جاده‌ها ادامه دارد.
قطعی برق بعضی از روستا‌های منطقه
بخشدار چهاردانگه گفت: بر اثر بارش سنگین برف در این منطقه، برق بسیاری از مشترکان روستا‌های منطقه قطع شد که تلاش نیرو‌های اداره برق برای برطرف کردن این مشکل ادامه دارد.
ستاری افزود: در حال حاضر ۲۵ روستای منطقه چهاردانگه قطعی برق دارند که تلاش می‌شود در اسرع وقت این قطعی برطرف شود.
وی درباره قطعی گاز در منطقه گفت: خوشبختانه با وجود سرمای هوا و برودت زیاد، قطعی گاز در منطقه نداشتیم، اما مشترکان باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.
تعطیلی مدارس
بخشدار چهاردانگه گفت: با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه امروز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام شد و کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر هستند.
ستاری افزود: با توجه به ادامه سرمای هوا، یخبندان و لغزندگی معابر احتمال می‌رود فردا هم مدارس منطقه تعطیل باشند که در این زمینه اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
بنابراعلام هواشناسی مازندران: در ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش باران از ساری و دشت ناز به میزان ۵۰ میلیمتر و بیشترین بارش برف هم از کیاسر به ارتفاع یک متر گزارش شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.