پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه دستگیر شدند

رئیس حفاظت‌واطلاعات دادگستری کل استان مازندران از دستگیری تعدادی از وکلای دادگستری در پارتی شبانه در شهرستان سرخ‌رود خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به  نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، نبی‌الله مسلمی اظهار داشت: با وصول گزارشی مبنی بر حضور تعدادی از وکلا در پارتی شبانه واقع در یک ویلا در شهرستان سرخ‌رود در روز پنج‌شنبه گذشته، این مرجع با اخذ دستور قضایی از رئیس حوزه قضایی سرخ‌رود کشف و تعقیب متهمین در دستور کار این مرجع قرارداد.

 

وی افزود: پس از اخذ حکم، مأموران با ورود به منزل متهمین را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با استعمال مشروبات الکلی و در حال پای‌کوبی به‌صورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

 

مسلمی تعداد دستگیرشدگان را بیش از ۱۵ نفر از اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد دو نفر از وکیل از استان‌های قم و گلستان بودند.

 

رئیس حفاظت‌واطلاعات دادگستری استان ضمن تأکید بر اینکه وکلا از جایگاه مهمی در دستگاه قضایی کشور برخوردار هستند خاطرنشان کرد: به لحاظ مسئولیت خطیر و حساس وکلا در نظام قضایی کشور، حفاظت‌واطلاعات دادگستری به‌عنوان ضابط قوه قضائیه با وکلایی که با ارتکاب تخلف و جرائم موجب تضعیف جایگاه این مجموعه گردند، بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با آنان کوتاهی نخواهد کرد.

 

شایان‌ذکر است در سال گذشته نیز یک باند فساد اخلاقی کشف که پس از طی مراحل رسیدگی قضایی، یکی از آنان به اعدام محکوم شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.