پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تساوی پرسپولیس و نساجی در نیمه اول

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز شنبه میزبان پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با تساوی یک – یک در نیمه اول به اتمام رسید.

روح الله باقری (۵) برای نساجی و علی علیپور (۱۸- پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

نساجی که به دلیل میزبانی در این دیدار پیراهن قرمز بر تن داشت بازی را تهاجمی شروع کرد تا نشان دهد ترسی از اسم پرسپولیس که در فصل جاری زودترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را کسب کرده است ندارد.

شاگردان محمود فکری در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سعی بر انجام بازی تکضرب داشتند تا بتوانند راه به دروازه بوژیدار رادوشوویچ در چهارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کنند. عملکرد شاگردان فکری در همان دقایق ابتدایی با پاس کاری کوتاه زامهران، ماهینی و عاشوری همراه بود تا توپ را به روح الله باقری رسانده و مهاجم رشتی نساجی بتواند گل نخست این بازی را در دقیقه ۵ به ثمر برساند.

در ادامه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دستورات تهاجمی را در کنار زمین برای بازیکنان خود دیکته کرد تا پاس‌های کوتاه و بلند بشار رسن و وحید امیری بارها خط دفاعی نساجی را با دردسر روبرو کند. تاکتیکی که در دقیقه ۱۸ با نفوذ علی علیپور و خطای علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی روی او پاسخ داد تا صاحب پنالتی شود. علیپور نیز پشت توپ ایستاد تا بتواند دروازه میزبان را در همان نیمه نخست باز کند. پس از این گل نیز بازی سرعتی و محکمی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما موقعیت‌های پرسپولیس و نساجی تبدیل به گل نشد تا دو تیم با نتیجه تساوی در پایان ۴۵ دقیقه نخست به رختکن بروند.

کد خبر 4988522
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.