پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تساوی نساجی با شهرخودرو در ایستگاه ۱۵

0

این دیدار که ساعت ۱۵ امروز جمعه برگزار شد، دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به کسب یک امتیاز از این دیدار با نتیجه تساوی صفر- صفر رضایت دادند.
اگر چه حسرت تیم نساجی مازندران برای برد مقابل رقیبان با این تساوی ۹۰ روزه شد، ولی تلاش شهرخودرو هم برای کسب پیروزی در این دیدار و رسیدن به یکی از جایگاههای دوم و سوم جدول ناکام ماند.

نساجی با این تساوی با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم و شهرخودرو نیز با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت های نیمه فصل اول نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران باقی ماند.

هر دو تیم نساجی و شهر خودرو با وجود خاتمه یافتن رسمی نیم فصل اول لیگ برتر یک دیدار عقب مانده دارند که در زمان تعطیلی نیم فصل اول برگزار خواهد شد.
نساجی مازندران برای دیدار عقب مانده میهمان پرسپولیس تهران است که برای قهرمانی احتمالی در نیم فصل اول به این برد نیاز مبرم دارد.
ترکیب تیم نساجی 
علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، مجتبی ممشلی، سید محمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، رضا دهقانی (علی شجاعی)و محمد قاضی

(محمدمهدی نظری) 
ترکیب تیم شهر خودرو
سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی(فرشاد محمدی مهر)، محمدعلی فرامرزی، علی نبی‌زاده، اکبر صادقی، سعید صادقی، سروش رفیعی ( مرتضی خراسانی)، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری 

داوران : موعود بنیادی فر قاضی میدان و براتعلی مولوی و بهمن عبداللهی کمک داور. روح الله شریفی و احمد محمدی نیز کمک داور اضافی بودند. حمید سبحانی به عنوان داور چهارم و رسول فروغی هم به عنوان ناظر فدراسیون در این دیدار حضور داشتند.

در این دیدار نیما میرزاد دروازه بان ذخیره به دلیل اعتراض از روی نیمکت و علی شجاعی بازیکنان نساجی  به دلیل خطا و فرشاد فرجی و علی فرامرزی  بازیکن شهر خودرو به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.