پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تراکتورسازی به دنبال استخدام عالیشاه/تاکید برانکو؛ عالیشاه را حفظ کنید

امید عالیشاه که در فصل گذشته عملکرد خوب در تیمش داشت و به عنوان بهترین پاسور لیگ هم شناخته شد، وضعیت مشخصی برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده ندارد. پیرامون عالیشاه اخبار متفاوتی به گوش می رسد.

0

 

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، در طی یکی دو روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از وضعیت بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران به گوش می رسد.

 

امید عالیشاه که در فصل گذشته عملکرد خوب در تیمش داشت و به عنوان بهترین پاسور لیگ هم شناخته شد، وضعیت مشخصی برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده ندارد. پیرامون عالیشاه اخبار متفاوتی به گوش می رسد.

 

تراکتورسازی به دنبال استخدام عالیشاه

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه که فصل گذشته موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص دهد، در آستانه یک انتقال جنجالی قرار دارد.

عالیشاه که پیشنهادی از ترکیه نیز در جیب داشت در وهله اول اعلام کرد که در انتظار باشگاه پرسپولیس قرار دارد و در ادامه نیز با توجه به اینکه خبری از این تیم نشد، مسوولان تراکتورسازی که با حضور سردار آجرلو با قدرت می خواهند در نقل و انتقالات حضور یابند مذاکراتی با این تیم داشت. امیر قلعه نویی که به حضور این بازیکن درترکیب فصل آینده اش علاقه نشان داده، به مسوولان این تیم اعلام کرده مقدمات حضورش را در این تیم فراهم کنند و به همین منظور مذاکرات ابتدایی با او آغاز شد.

با این شرایط و در حالی که پرسپولیس در نقل و انتقالات توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارد، با جدایی یکی از بهترین مهره های خود در این مقطع مواجه خواهد شد تا در کنار طارمی دو مهره هجومی و خطرناک خود را برای لیگ شانزدهم از دست بدهد.

 

سبد خرید برانکو و دردسرهای احتمالی

عالیشاه که یکی از موثرترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس محسوب می شود، از حضور یک چپ پا در جمع پرسپولیسی ها رنجیده و از اینکه باشگاه وی را برای تمدید قرارداد احضار نکرده ناراضی است و بنابراین بعید نیست که به تراکتورسازی برود و در آنجا مساله سربازی خود را هم حل کند.

 

همچنین برانکو در تماسی که با مسوولان پرسپولیس داشته به آنها تاکید کرده ستاره فصل پیش این تیم را باید حفظ کنند. 

 

تاکید برانکو؛ عالیشاه را حفظ کنید

امید عالیشاه بعد از جذب وحید امیری و در حالی که تماسی از سوی مسوولان این تیم دریافت نکرده است، برای حضور در تراکتور وسوسه شده است اما برانکو ایوانکوویچ در بازگشت به تهران و با شنیدن این خبر در تماس با مسوولان باشگاه تاکید کرده امید عالیشاه را برای فصل پیش رو نیاز دارد و باید او را حفظ کنند.

عالیشاه که با تماس مسوولان تراکتورسازی مواجه شده است، تا امروز منتظر مسوولان پرسپولیس مانده اما خبری نشده است و در این بین برانکو به مسوولان این تیم تاکید کرده طی ۲۴ ساعت آینده تکلیف بازیکنان این تیم را مشخص کنند تا تیم را برای حضور در فصل آینده مهیا کند.

باشگاه پرسپولیس با وجود عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود هنوز تکلیفش با بازیکنان فصل گذشته و موردنیاز برانکو را مشخص نکرده است. سرمربی کروات پرسپولیس که با انرژی کامل به ایران بازگشته قصد دارد هر چه سریعتر با اکثر نفرات تمرین کند، به خصوص که نفرات حاضر در اردوی تیم ملی در شرایط فعلی تحت اختیار او نیستند و این مساله کار او را در تمرینات پیش فصل سخت می کند.

 

تماس باشگاه پرسپولیس با عالیشاه

امید عالیشاه وینگر چپ پرسپولیس و یکی از کاپیتان های فصل گذشته قرمزپوشان با تعیین تکلیف و عقد قرارداد جدید به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت.

 

با توجه به تاکید برانکو ایوانکوویچ به حفظ این بازیکن باشگاه پرسپولیس شب گذشته با عالیشاه تماس گرفته تا مقدمات حضور وی در جمع قرمزپوشان فراهم شود. عالیشاه که در فصل گذشته عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، با پیشنهادهای جدی از استقلال و تراکتور مواجه بود اما به نظر می رسد به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد. او احتمالا امروز برای عقد قرارداد جدید و مذاکرات به پرسپولیس خواهد آمد.

 

به هرحال و در شرایطی که هواداران قرمزپوش این فصل چیزی جز قهرمانی نمی خواهند، باید دید فرمول موفقیت در جذب ستاره است یا ایجاد مجدد شرایطی که فصل گذشته در پرسپولیس حاکم بود. تیمی سرشار از بازیکنان جنگنده و دونده که دل ها را به دست آوردند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.