پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در شهرهای ساحلی و غربی مازندران سنگین است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ،  برای مردم مازندران و مسافرانی که به این استان می آیند دیگر ترافیک به عنوان جز لاینفک در این استان به شمار می رود و اما بسته به شرایط آب و هوایی سمت و سوی این ترافیک تغییر می کند . 

این روزها به دلیل شرایط آفتابی و خوب آب و هوایی مازندران ، در حال حاضر مناطق غربی مازندران که بیشتر نوار ساحلی دریا در آنجا قرار دارد و شهرهای ساحلی مناطق دیگر استان از جمله بابلسر و فریدونکنار بیشتر از دیگر نقاط مورد توجه قرار گرفته است . 

همین مساله باعث شده که در حال حاضر ترافیک در این مسیرها سنگین باشد . 

کارشناس راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به قرار داشتن در ایام تعطیلات عید غدیر ، تردد پرشمار خودروها در جاده های استان گزارش شده است ، به طوری که در حال حاضر اکثر جاده ای مازندران به غیر از جاده سوادکوه ترافیک پرحجم و سنگینی دارند.

هراز

مهدی غلامیان در خصوص وضعیت ترافیک در جاده هراز گفت : مناطق پیچ پرند تا سه راهی چلاو ، گزنک ، آب اسک ، پلور و بایجان ترافیک سنگین است .

به گفته غلامیان با توجه به تردد مسافران از این مسیر  در حال حاضر ترافیک در مسیر ورودی به استان سنگین است و پیش بینی می شود با پایان یافتن ساعات اداری مسیر دیگر این جاده نیز ترافیک سنگینی داشته باشد . 

وی افزود : به دلیل قرار داشتن مناطق ییلاقی در مسیر این جاده ، مردم استان برای فرار از گرما به این مناطق می روند که باعث ترافیک سنگین در این محور می شود . 

جاده کندوان 

کارشناس راهداری مازندران از کندوان به عنوان تنها جاده مناطق غربی این استان به عنوان پرترافیک ترین مسیر در این زمان نام برد و گفت : در محدوده های سه راهی مرزن آباد ، تونل کندوان ، پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است . 

وی افزود : ترافیک سنگین در جاده کندوان به سمت داخل شهرهای مناطق غربی نیز کشانده شد و در داخل شهرهای نور ، کلارآباد ، سلمانشهر ، عباس آباد ، نشتارود ، سادات شهر ، تنکابن و دیگر شهرهای این مناطق سنگین  است .

جاده های ساحلی 

غلامیان وضعیت ترافیک در جاده ورودی به شهرهای ساحلی دیگر مناطق از جمله بابلسر و فریدونکنار را پرحجم و سنگین گزارش کرد و گفت : محور نکا به ساری در محدوده سمسکنده نیز به دلیل انجام روکش آسفالت ترافیک سنگینی دارد . 

وی اضافه کرد : با پایان گرفتن ساعت اداری و عزیمت مسافران بویژه ساکنان تهران به سمت مازندران طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در جاده های استان اضافه خواهد شد .

در حال حاضر شرایط جوی صاف بدون مداخله جوی خاص بر جاده های مازندران مستقر است .

۲۰۹۶/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.