پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحویل گوشی و تبلت به 4 هزار دانش‌آموز مازندرانی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

محمد شعبانی امروز درباره آخرین وضعیت تامین گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حدود ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان مازندران تاکنون با همکاری خیران و فرمانداران گوشی وتبلت دریافت کردند.

وی افزود: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی و مجموع خیران استان ۴هزار نفر از دانش‌آموزان نیز گوشی و تبلت دریافت کردند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اختصاص ۴هزار وام قرض الحسنه دو میلیونی برای خرید تبلت و گوشی به دانش‌آموزان نیازمند، اضافه کرد: دو میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای خرید 500 گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان به‌صورت امانی درنظر گرفته شده که یک میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

شعبانی ادامه داد: بخشی از گوشی و تبلت‌ها نیز توسط خود دانش‌آموزان به طرق مختلف تامین شد که تعداد ۲ هزار نفر در این لیست قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: باتوجه به بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت هنوز تکلیف تهیه گوشی برای حدود 6 هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند استان مشخص شده که اکثر آنها زیرپوشش مدارس زیر 50 نفر در مناطق محروم هستند که معمولا کلاس‌ها در این مناطق به‌صورت حضوری است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: ۳۰ هزار دانش‌آموز در مدارس زیر ۵۰ نفر تحصیل می‌کنند که حدود ۶ هزار نفر در این مدارس هستند.

شعبانی بیان کرد: باتوجه به تداوم شرایط کرونایی پرداخت وام قرض‌الحسنه همچنان تداوم دارد که درحال رایزنی با بانک‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را بکارمی‌گیریم تا نسبت به تهیه گوشی و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کنند تا خانواده‌ها تحت فشار نباشند.

 /86034/ع/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.