پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تئاتر «قورباغه آب‌پز» به کنار دریا می‌رود

ياسر خاسب، سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» با تمرکز بر تنفس و انرژی در تئاتر در تابستان سال جاری و در فضایی باز نظیر کنار دریا یا رودخانه خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، یاسر خاسب درباره برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» در سال جاری که پیش از این قرار بود در سال گذشته و در جشنواره تئاتر تجربه برگزار شود، به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته این کارگاه در جشنواره تئاتر تجربه برگزار نشد زیرا حضور در این کارگاه برای هنرمندانی میسر است که توانایی جسمانی مدنظر را داشته باشند.

وی یادآور شد: لزوم داشتن توانایی جسمانی مدنظر برای متقاضیان حضور در کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» به این دلیل است که تمرکز در این کارگاه روی تنفس و انرژی است.

این هنرمند جوان تئاتر فیزیکال با اشاره به اینکه در فصل زمستان این کارگاه باید در مجموعه‌ای ورزشی شامل استخر و سونا برگزار می‌شد، درباره برنامه ریزی مدنظر برای مکان و زمان برگزاری «قورباغه آب‌پز» در سال جاری گفت: زمان مناسب برای برگزاری این کارگاه فصل تابستان است و به دلیل دمای هوا قصد داریم کارگاه مورد نظر را در کنار دریا یا رودخانه برگزار کنیم.

خاسب درباره احتمال برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» در سطح بین‌المللی تأکید کرد: به دلیل اینکه بازیگران حرفه‌ای کشورهای دیگر دوره‌های مختلف نظیر باله و ژیمناستیک را گذرانده‌اند، برگزاری کارگاه با این هنرمندان تجربه متفاوتی خواهد بود. البته تجربه برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» در ایران هم تجربه خاص به همراه خواهد داشت.

…………………………………………………………

چهاردانگه نيوز: ياسر خاسب، كارگردان و بازيگر مطرح و بين المللي تئاتر كشور است. ايشان اهل روستاي بالاده از توابع منطقه ي دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اكنون ساكن تهران هستند. آقاي خاسب تا كنون اجراهاي زياد و موفقي در مقام كارگردان و بازيگر در عرصه ي تئاتر و در سطح بين المللي انجام داده و به چندين كشور براي اجرا سفر كرده اند. ايشان سرپرست گروه تئاتر بدن ديوانه هستند.

در ضمن آقاي خاسب فرزند شهيد عبدالخالق خاسب، يكي از شهداي گرانقدر بخش چهاردانگه مي باشند. پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، براي ايشان در عرصه ي هنري و همه ي عرصه هاي زندگي آرزوي بهروزي و موفقيت مي كند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.