پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیش از ۲۵۰ محصول فناوری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری ارائه شد

0

ایسنا/مازندران رییس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ارائه بیش از ۲۵۰ محصول فناوری در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین نمایشگاه فن بازار استان گفت: ۸۰ استارت‌آپ، ۱۸ شرکت دانش بنیان، ۲۰ مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، ۱۰ شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی در این نمایشگاه حضور دارند.

علی معتمدزادگان در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین نمایشگاه فن بازار مازندران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر در محل نمایشگاه بین المللی استان واقع در قائمشهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ۸۰ استارت‌آپ، ۱۸ شرکت دانش بنیان ، ۲۰ مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، ۱۰ شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی، در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس پارک علم و فناوری مازندران از رونمایی ۵ محصول فناوری برتر تجاری سازی شده استانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این محصولات در حوزه الکترونیک، کشاورزی، پزشکی، پلیمر و فناوری اطلاعات است.
 
معتمدزادگان با بیان اینکه کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود : ارائه فضای مذاکرات B۲B و B۲G برای تعامل و ارتباط موثر در راستای همکاری های فیمابین برای اولین در نمایشگاه امسال فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای بازدید گروهی و همچنین دانش‌آموزی و دانشجویی از نمایشگاه از برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، گفتنی‌ست این نمایشگاه همزمان با یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر از ۱۹ لغایت ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.