پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه به مناسبت هفته دولت

نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر بمناسبت هفته دولت و شهادت رجائی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، این نمایندگی در روز سه شنبه ۲ شهریور  سال جاری  بمناسبت  آغاز هفته دولت و شهادت شهیدان رجائی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

هفته‏ ى دولت فرصتى است براى مردم، که دولتِ خودشان را مورد بازنگرى قرار دهند، تا به دولت براى اصلاح ضعفها و رشد نقاط قوت کمک کنند. ( مقام معظم رهبری )

 

دوم شهریورماه و آغاز هفته دولت با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر گِره خورده است . این دو عزیز در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع استضعاف، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه آنان سوختند . دولت مردان جمهوری اسلامی که با یاد و خاطره این رادمردان تاریخ و بهره مندی از ثمره ایثار و مجاهدت آنان مفتخر به فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی شده اند، شایسته است با تاسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.

 

تبلیغات اسلامی چهاردانگه ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت، به همه دولتمردان و تلاش و همت مضاعف در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین می باشد به « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، توفیق خدمتگذاری همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.