پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بوستان خانواده ساری افتتاح شد/پارک ویژه بانوان شاید وقتی دیگر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بوستان خانواده ساری،حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، مهدی رازجویان معاون استاندار مازندران، عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان، اعضای شورای اسلامی شهر، عباس رجبی شهردار ساری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

این بوستان امروز در حالی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مرکز مازندران افتتاح شد که قرار بود به عنوان پارک بانوان به بهره‌برداری برسد و در دسترس بانوان قرار گیرد، اما به گفته خود شهرداری ساری به دلیل کار کارشناسی نامناسب و عدم لحاظ حفظ حریم برای بانوان از سوی ساختمان‌های اطراف، نتوانسته است با کاربری تعریف شده خود به بهره‌برداری برسد.

این موضوع را عباس رجبی شهردار ساری نیز در مراسم افتتاح این بوستان عنوان کرد.

رجبی در این مراسم به صدور مجوزهای ساخت برای ساختمان‌های اطراف این بوستان طی سال‌های گذشته که موجب اشراف به این مکان شده است، اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده بوستانی با شرایط مناسب ویژه بانوان شهر ساری احداث کنیم.

همچنین علیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز موضوع را یادآوری کرد که پارک ویژه بانوان در دوره چهارم شورای شهر کلید خورد و تصمیم گیری شد تا در جهت رفاه حال بانوان، بوستانی مجهز با امکانات مختلف احداث شود اما مکانی با چنین امکانات محقق نشد.

وی گفت: با قولی که شهردار ساری در این آیین افتتاحیه دادند پارکی دیگر ویژه بانوان در این شهر احداث خواهد شد.

به گزارش فارس، بوستان خانواده به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، تفریحی و ورزشی‌ست که در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰ هکتار در منطقه یک ساری، ابتدای بلوار فرح‌آباد واقع شده است.

این بوستان قرار بود به عنوان پارک ویژه بانوان احداث شود اما امروز با عنوان بوستان خانواده به بهره‌برداری رسید و عباس رجبی در این مراسم ابراز امیدواری کرد تا شهرداری ساری بتواند پارکی دیگر با شرایط مناسب برای بانوان احداث کند.

 /۸۶۰۴۱/ج

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.