پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته خبری پلیس| از دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران تا پرهیز از سفرهای غیرضروری

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا قدمی اظهار کرد: بارش برف و کولاک در استان مازندران که در سطح استان آغاز شده موجب لغزنده شدن سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

*دستگیری کلاهبردار پیامکی میلیاردی در مازندران 

سید موسی حسینی، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبرداری پیامکی با 10 میلیاردریال کلاهبرداری در خبر داد و گفت: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از آنان با ارسال پیامک و تماس تلفنی در خصوص برنده شدن خودرو در شبکه اجتماعی نسیم، موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فرد یا افرادی با ارسال پیامک و تماس های تلفنی با استفاده از سیم کارت‌های با هویت مجهول اقدام به کلاهبرداری و پول حاصل از آن را صرف خرید طلا و سکه در طلا فروشی های سطح شهر تهران و بخشی از آن را صرف خریدهای اینترنتی می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، فرد کلاهبردار را در یکی از مناطق شهر تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و هماهنگی انتظامی در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

حسینی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار کرده با خرید پنل پیامکی از یک شرکت و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به مالباختگان در پوشش برنده شدن خودرو از آنان کلاهبرداری می‌کرده است.

وی از کشف سیستم‌های رایانه‌ای، دستگاه اسکیمر و آلات جرم از متهم به کلاهبرداری پیامکی خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 /۸۶۰۴۱/ع




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.