پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزودی مشکل روشنایی معابر شهر کیاسر برطرف می شود

Exif_JPEG_420
0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، نقی شریعت نژاد رئیس شورای شهر کیاسر در جلسه شورای شهر با رئیس اداره برق بخش چهاردانگه اظهار داشت: تعدادی از معابر شهر کیاسر ازجمله بلوار امام رضا (ع) از میدان معلم تا میدان ولی عصر(عج)،بلوار لاله زار شهر و کمربندی تا مسیر محمد رسول الله(ص) از روشنایی نامناسبی برخوردار نیست که باید این معضل در سطح شهر برطرف شود.

 

Exif_JPEG_420

وی افزود: امیدواریم با مدیریت جدید اداره برق بخش چهاردانگه، هر چه سریعتر مشکل روشنایی شهر کیاسر مرتفع گردد. محمد اهنگر نایب رئیس شورای شهر کیاسر نیز برضرورت انتقال شبکه خطوط برق رسانی در مسیر کمربندی شهر کیاسر تاکید کرد.

 

روح الله یوسفی کیاسری عضو شورای شهر کیاسر با اشاره به اینکه رفع مشکل روشنایی معابر شهر کیاسر باید جدی گرفته شود، گفت: انتقال شبکه برق به کوچه های جدید التاسیس نیز در دستور کار اداره برق قرار گیرد.

 

خلیل جهان آرای سخنگوی شورای شهر کیاسر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،حادثه غمبار منا را به بازماندگان حادثه منا و تمام مسلمین جهان تسلیت گفت.

 

وی در ادامه خواستار تسریع در حل معضل روشنایی خیابان ها و معابر شهر کیاسر شد.

 

خلیل انتظاری شهردار کیاسر افزود: با توجه به اینکه روشنایی پارک ها و میادین شهر از وظایف شهرداری می باشد جهت ارتقاء امنیت عمومی و آسایش شهروندان و ایجاد فضای بصری زیبا در سطح پارک ها و میادین در شب واحد خدمات شهری با همکاری اداره برق کیاسر اقدام به تعویض و تعمیر چراغ ها خواهند کرد تا در آینده نزدیک مشکل روشنایی معابر شهر کیاسر مرتفع گردد.

 

مهندس بهمن عالیشاه امروز در جلسه شورای شهر کیاسر اظهار داشت: خوشبختانه در دوره چهارم شورای شهر شاهد تعامل و همکاری بین شورا و شهرداری در شهر کیاسر هستیم.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: مسئولان بخش می توانند با وحدت و همدلی مشکلات پیش روی بخش چهاردانگه را برطرف کنند.

 

رئیس اداره برق چهاردانگه بر تامل شهرداری و اداره برق تاکید کرد و گفت: با تمام امکاناتی که در اختیار اداره برق قرار دارد برای رفع مشکل روشنایی معابرمنطقه و شهر کیاسر اقدام خواهیم کرد.

 

عالیشاه با بیان اینکه در حال حاضر روشنایی سطح شهر کیاسر مطلوب نیست، تصریح کرد: بزودی مشکل روشنایی معابر شهر کیاسر برطرف می شود. وی بر لزوم مدیریت بهینه مصرف برق در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.