پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته بسیج در دبیرستان شبانه روزی امام حسین وناجم

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در دبیرستان شبانه روزی امام حسین وناجم با حضور مسولین منطقه چهاردانگه برگزار شد.

0
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مدارس منطقه چهاردانگه و بصورت پایلوت با حضور جمعی از مسئولین شهری و منطقه‌ای در دبیرستان شبانه روزی امام حسین (ع) روستای وناجم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلاحی امام جمعه کیاسر، صدری نیا فرمانده سپاه چهاردانگه، خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش، سایر مسئولین و کادر آموزشی و دانش آموزان در دبیرستان شبانه روزی امام حسین علیه السلام روستای وناجم برگزار گردید.

در این برنامه فرهنگی-مذهبی که با شرکت فعال دانش آموزان اجرا شد، خلیلی رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تقدیر از دست اندرکاران این مراسم، تشکیل بسیج را اتفاقی مهم و حیاتی در تاریخ ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: آنچه که میهن عزیزمان را در برابر دشمنان حفظ کرد و به سایر تشکل ها کمک شایانی رساند، بسیج مردمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلاحی امام جمعه کیاسر مدرسه را کارخانه انسان سازی دانست و تاکید کرد: در اینجاست که شخصیت دانش آموزان ساخته و پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: کار معلمان و مربیان مدارس جهاد است، هر معلمی در کنار شغل خود باید هادی و هدایتگر دانش آموزان باشد چون دانش آموز امانتی در دست معلم است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: دانش آموزان باید با ذهن سالم و فکر سالم در جامعه نقش ایفا کنند و الحمدلله آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در این زمینه سرآمد بوده است.

در پایان این مراسم نماز جماعتی به امامت حجت الاسلام جلایی صلاحی و با حضور دانش آموزان و سایر حضار برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.