پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۹۴

مراسم اختامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۳۹۴ با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه شهر کیاسر، مسئولین شهری، دانش آموزان، مربیان و اولیاء در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی شهر کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،  سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره گفت: مراسم اختامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۳۹۴ منطقه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، مسئولین شهری، دانش آموزان، مربیان و اولیاء در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی شهر کیاسر برگزار شد.

IMG_5860-6-2222222222

حجت الاسلام تیموری، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح «غنی سازی اوقات فراغت» در منطقه به تشریح اهمیت علم آموزی پرداخت و دوران نوجوانی را بهترین دوره برای آموزش دانست.

 

وی از آموزش در این دوره به عنوان «نقش بر سنگ» یاد کرد و گفت: آموزش در این دوره اگر صحیح صورت گیرد ماندگار و دائمی است؛ پس بکوشیم تا آموزه های اسلامی و قرآنی بر لوح جان نو نهالان خود نقش زنیم.

 

سعیدی تصریح کرد: در طرح «غنی سازی اوقات فراغت»و «مزرعه تابستانی من» بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز منطقه در ۱۷ رشته آموزشی، تربیتی و ورزشی فعال بودند که به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.