پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار با حضور در دبستان چالو از زحمات فرهنگیان چهاردانگه تجلیل کرد+ تصاویر

به مناسبت روز معلم

سلمان ستاری بخشدار روز یک شنبه 12 اردیبهشت 1400 به همراه سرگرد موسوی فرمانده انتظامی بخش چهاردانگه با حضور در دبستان چالو، از زحمات فرهنگیان بخش چهاردانگه تجلیل کرد.

0

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سلمان ستاریبخشدار چهاردانگه به همراه سرگرد موسوی فرمانده انتظامی بخش با حضور در دبستان چالو، از زحمات فرهنگیان بخش چهاردانگه تجلیل کرد.

وی در این دیدار ضمن قدر دانی از زحمات فرهنگیان چهاردانگه در این سال سخت کرونایی گفت: فرهنگیان با تلاش های بی وقفه خود از این آزمون موفق در آمدند و نگذاشتند، آموزش فرزندان این مرز بوم لحظه‌ای دچار نقصان شود.

بخشدار چهاردانگه گفت:  هر هزینه ای که امروز در آموزش و پرورش انجام شود، باعث می‌شود فردا برای زندان ها، کمپ ترک اعتیاد و … هزینه نکنیم.

وی با شاره به سختی کار در  چهاردانمگه اظهار داشت، با توجه به شرایط جغرافیایی چهاردانگه، کار در این بخش بسیار سخت است و من از تمام زحمات معلمان گرانقدر در بخش چهاردانگه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان با اهداء هدیه‌ای از زحمات مدیر آموزگار و آموزگار مدرسه چالو به نمایندگی از تمام فرهنگیان پرتلاش قدردانی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.