پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند از سمت خود استعفاء می‌دهم

امام جمعه بهشهر گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند از سمت خود استعفاء می‌دهم.

0
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فارس،  حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران با تبریک این روز بزرگ ملی و مذهبی اظهار کرد: یکماه عبودیت و بندگی به درگاه خدا انجام داده‌اید و امروز روز گرفتن پاداش و عیدی از خداوند متعال است که انشاءالله نمره قبولی از درگاه خداوند سبحان بگیریم.

خبرگزاری فارس: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند از سمت خود استعفاء می‌دهم

 

 وی با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری، استقلال کامل میانکاله و توجه به زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شرق مازندران است که باید توجه بیشتری به آنها شود.

 

امام جمعه بهشهر گفت: اگر بخواهند میانکاله را قطعه‌ قطعه کنند؛ نخستین اخطار من این است که از سمت خود استعفاء می‌دهم و این‌طور نیست که هر فردی بخواهد با رابطه و کارهای دیگر مناطق ما را چند تکه کند و برای شهر خود بردارد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر حاکمیت یکپارچه منطقه میانکاله برای شهرستان بهشهر را از مسؤولان خواستار شد و تصریح کرد: اصرار ما مدیران در بهشهر این است که کارخانه‌ها و شرکت‌ها مشغول به‌ کار شوند و کارگران امنیت شغلی داشته باشند و برای رفع بیکاری در تمام کشور و منطقه شرق مازندران فکر اساسی شود.

 

جباری با محکوم کردم عملیات تروریستی در مدینه فاضله خاطرنشان کرد: هر کشور حامی گروهک جاهل داعش را محکوم می‌کنیم، ولی نباید فراموش کنیم که ریشه همه دشمنی‎ها و قساوت‌ها از آمریکای جنایتکار است.

 

خطیب جمعه بهشهر اعتماد کنندگان به آمریکا و رژیم‌های مستکبر را مزدور خواند و گفت: هر فرد و جامعه‌ای به حکومت ذات مقدس الهی ایمان داشته باشد، هیچ ترس و وحشتی از غیر خدا ندارد و اگر امروز می‌بینیم که بسیاری از حکومت‌های منطقه از استکبار می‌ترسند، به این دلیل است که آنها به خداوند اعتماد ندارند و مزدور کدخدا هستند.

 

وی توصیه به پایبندی و عمل به دستورات اسلام را ضامن بقای ایمان دانست و اظهار کرد: خداوند متعال در توصیه‌هایی به حضرت موسی(ع) می‌فرمایند، تا زمانی‌که مطمئن نیستیم آمرزیده شده‌ایم و به رفع عیب‎های خود نپرداخته‌ایم نباید به عیب‌های دیگران بپردازیم و انسان باید به اعمال خود توجه کند و برای هر کاری نیز ابتدا به خدا توکل داشته باشد.

 

امام جمعه بهشهر اعتماد به خدا را سبب ماندگاری جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حکومت خدا ابدی است و نباید از حکومت‌های ظاهری بترسیم، امام راحل نیز یقین داشتند که کدخداها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 

جباری توجه به نیروی درونی و تولیدات داخلی و اتکاء به باورهای اسلامی را از دیگر درس‌های ماه مبارک رمضان در سال‌جاری برشمرد.

 

وی یکی از توصیه‌های خداوند متعال به حضرت موسی(ع) را بصیرت عنوان کرد و ادامه داد: دشمن آشکاری مانند شیطان داریم و مراقبت از نقشه‌های شوم دشمنان، ملت ایران را در مقابل شرارت‌ها و پلیدی‌ها مصون نگه می‌دارد. 

 

امام جمعه بهشهر در پایان به مصادیق خیر اشاره کرد و گفت: رسیدگی به محرومان و دفاع از جبهه مقاومت خیرهایی هستند که ماه مبارک رمضان به انسان‌ها آموخته است و باید در همه علوم از خداوند طلب خیر صالحان و مخلصان را داشته باشیم و نگذاریم مردم احساس رنج و ناراحتی کنند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.