پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین مسابقه نقاشی کودکان با موضوع فضای سبز پایدار

آقای شریعت معاون پشتیبانی اداره گفت: مسابقه نقاشی فضای سبز و زمین پاک با حضور 400 نفر از دانش آموزان مدارس شهر کیاسر و با همکاری اداره آموزش و پرورش ، شهرداری و شورای شهر و موسسه مردم نهاد فضای سبز پایدار برگزار شد.

0

 

اولین مسابقه نقاشی کودکان پیش دبستانی و دبستانی مدارس شهر کیاسر با موضوع فضای سبز پایدار همزمان با روز جهانی زمین پاک برگزار شد.

 

mosabeghe-naghashi-2

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، آقای نقی شریعت معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت:جهت آشنایی دانش آموزان مقطع پیش دبستانی ودبستانی مدارس منطقه چهاردانگه با فضای سبز و زمین پاک، مسابقه نقاشی با حضور 400 نفر از دانش آموزان مدارس شهر کیاسر و با همکاری اداره آموزش و پرورش ، شهرداری و شورای شهر و موسسه مردم نهاد فضای سبز پایدار برگزار شد.

 

در این فراخوان حضوری، بخش کوچکی از فعالییت های ایجاد فضای سبز شهر و نگهداری و صیانت آن توسط هر یک از دانش آموزان، به صورت آزاد نقاشی شد.

 

مقرر گردید به دانش آموزانی که بهترین تصاویر با موضوع فضای سبز را نقاشی کنند جوایزی به رسم یادبود اهداء شود. به نفر اول مبلغ 1500000 ریال و نفر دوم مبلغ 1000000 ریال و نفرسوم 500000 ریال و نفر چهارم 200000 ریال اهداء شود.                                                                                                                                           

 

در ادامه لازم به ذکر است که ؛ نمایشگاه نقاشی های منتخب دانش آموزان نیز در مصلی نماز جمعه شهر کیاسر برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.