پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهم برنامه های حجت الاسلام و المسلمین نوذری؛نماینده ولی فقیه در سپاه ساری+ تصاویر

جهت ارح نهادن به مقام شامخ معلم و بحث تربیت؛و همچنین گرامی داشت علامه شهید مطهری؛همزمان این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری گردید که شاهد برنامه های متنوع در زمینه های فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

0

 

 سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه ضمن عرض تبریک  هفته معلم به همه معلمان و فرهنگیان گرامی، گفت: جهت ارح نهادن به مقام شامخ معلم و بحث تربیت؛و همچنین گرامی داشت علامه شهید مطهری؛همزمان این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری گردید که شاهد برنامه های متنوع در زمینه های فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

 

وی افزود: به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  حضرت حجت الاسلام و المسلمین نوذری؛نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ساری در بخش چهاردانگه حضور پیدا کردند.

 

وی گفت: حضور ایشان با برگزاری ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه و دیدار با برخی ازخانواده محترم شهدای روستای چورت همراه بوده است. سپس با حضور در جمع مردم خوب روستای الندان به ایراد سخنرانی پرداختند.در این نشست از معلمان این روستا با حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر تیموری با اهدای هدایا یی تقدیر به عمل آمد.

 

کردان در ادامه اظهار داشت: دیدار با خانواده شهید مطهری منش روستای مالخواست و حضور در مدسه این روستا و دیدار با معلمان و دانش آموزان این مدرسه و بازدید از بعضی ظرفیتهای اقتصاد مقاومتی بخش از دیگر برنامه های ایشان به اتفاق امام جمعه محترم بخش چهاردانگه بوده است.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه در پایان گفت:  حجت الاسلام و المسلمین نوذری؛نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ساری با حضور در یکی از مدارس شهر کیاسر و دیدار با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به تبیین جایگاه والای شهید مطهری پرداختند.

 

IMG_8129

IMG_8133

IMG_8143

IMG_8200

    IMG_8092

 

IMG_8043

 

IMG_8017

 

IMG_8216 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.