پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید عالیشاه بهترین پاسور لیگ برتر پانزدهم کشور

وب سایت ورزشی ورزش سه، پیش از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر، بهترین پاسورهای حاضر در لیگ پانزدهم را مورد بررسی قرار داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، وب سایت ورزشی ورزش سه، پیش از برگزاری هفته پایانی لیگ برتر، بهترین پاسورهای حاضر در لیگ پانزدهم را مورد بررسی قرار داد.

 

در لیستی که این وب سایت منتشر کرده، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدر پاسورهای لیگ برتر پانزدهم قرار گرفت. رده بندی پاسورهای لیگ پانزدهم برتر کشور به قرار زیر است:

 

اول – امید عالیشاه؛ ۸ پاس گل

کاپیتان سوم پرسپولیسی ها که در بازی اخیر نیز بازوبند سرگروهی این تیم را بر بازو بسته بود با ۸ پاس گل صدرنشین پاسورهای لیگ برتر است، عالیشاه بدون تردید یکی از موثرترین بازیکنان برانکو در دور برگشت رقابت های لیگ پانزدهم بوده است، البته در شمارش تعداد پاس گل های عالیشاه ارقام متفاوتی ارائه شده اما او تاکنون ۸ بار توانسته مهاجمان پرسپولیس را در معرض گلزنی قرار داده است. البته عالیشاه تاکنون ۶ بار نیز موفق شده برای پرسپولیس گلزنی کند.

 

دوم – مهدی رجب زاده؛ ۷ پاس گل

کاپیتان ذوبی ها که با گل هایش در بازی اخیر این تیم موفق شد رکورد بیشترین گل زده در یک تیم را به نام خود نوشت تاکنون توانسته ۷ پاس گل ارسال کند، رجب زاده که بدون شک یکی از مهمترین مهره های یحیی گل محمدی در لیگ پانزدهم است علاوه بر پاس های گل خود، ۶ بار نیز موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

 

دوم – سروش رفیعی؛ ۷ پاس گل

سرباز ترکتورسازان که در بازی اخیر نیز توانست گل مهمی را در تهران و در برابر استقلالی ها به ثمر رساند یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در لیگ پانزدهم بود، سروش ۷ بار با پاس های میلیمتری خود موفق شد همبازیان خود را به گلزنی ترغیب کند. رفیعی ۴ بار نیز خود موفق به گلزنی شده است.

 

دوم – مهدی ترابی؛ ۷ پاس گل

هافبک سایپایی ها که در سال گذشته موفق شد آن قدر خوب عمل کند که خود را به کارلوس کی روش نیز تحمیل کند و لیگ پانزدهم را می توان شروع اوج گیری این بازیکن دانست، ترابی ۷ بار توانست برای سایر بازیکنان تیم سایپا موقعیت گل ایجاد کند و با پاس های خود باعث گلزنی شود. ترابی یک بار نیز برای نارنجی پوشان پایش به گلزنی باز شد.

 

سوم – فرشاد احمدزاده؛ ۶ پاس گل

احمدزاده که در ابتدای لیگ پانزدهم حضور مجددی در بین پرسپولیسی ها داشت توانست یکی از اصلی ترین تکه های پازل برانکو در خطوط تهاجمی باشد، احمدزاده علاوه بر ۶ پاس گلی که برای همبازیان خود ارسال کرد ۳ بار نیز موفق به گلزنی شد.

 

سوم – سجاد شهباززاده؛ ۶ پاس گل

مهاجم اول استقلالی ها در بازی های این فصل توانسته در گلزنی و ارسال پاس گل یکسان عمل کند، شهباززاده ۷ بار نیز موفق شده برای تیمش گلزنی کند، البته شهباززاده ۲ بار نیز موفق شد برای تیمش پنالتی به دست بیاورد، پنالتی هایی که تبدیل به گل شد.

 

سوم – خسرو حیدری؛ ۶ پاس گل

مدافع – هافبک باتجربه آبی ها در بازی این فصل نیز با کمترین نوسان به کار خود پرداخت و ۶ بار موفق شد با ارسال های دیدنی و میلیمتری خود این تیم را صاحب گل کند. خسرو در کسب پنالتی نیز موفق بود و یک بار تیمش را از این طریق در معرض گلزنی قرار داد.

 

سوم – محسن یوسفی؛ ۶ پاس گل

هافبک باتجربه پدیده ای ها که پیش از این نیز در تیم هایی مانند استقلال و ملوان نیز درخشیده بود در لیگ پانزدهم احیا شد و یکی از موفق ترین بازیکن های تیم رضا مهاجری لقب گرفت. یوسفی علاوه بر ۶ پاس گل خود، ۶ بار نیز برای تیمش گلزنی کرد.

 

سوم – روح اله سیف اللهی؛ ۶ پاس گل

هافبک موثر استقلال خوزستان در اغلب بازی هایی که برای تیمش به میدان رفت موفق شد تاثیر خود را بگذارد، سیف اللهی که ۶ بار با پاس های خود برای تیمش گل به ارمغان آورد یک بار نیز توانست خودش دروازه حریف را باز کند تا پایش به گل نیز باز شده باشد.

 

سوم – محمدرضا خلعتبری؛ ۶ پاس گل

مهاجم سپاهانی ها در فصلی که تیمش در دوران اوج به سر نمی برد هم توانست موثر باشد، خلعتبری ۶ بار موفق شد باعث گلزنی مهاجمان تیمش شود ۴ بار نیز موفق شد دروازه حریفان را باز کند.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.