پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه از تشکیل قرارگاه ارتقاء و تحول در بخش چهاردانگه خبر داد

0

 

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، ‌حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه در حاشیه بازدید از روستای سرخ ولیک از تشکیل قرارگاه ارتقاء و تحول در بخش چهاردانگه خبر داد و گفت: ارتقا‌ء و تحول جزء اولویت های اساسی در بخش چهاردانگه باید باشد.
وی با اشاره به این موضوع که این قرارگاه به ریاست امام جمعه بخش چهاردانگه و نائب رئیسی بخشدار و دبیری سپاه چهاردانگه تشکیل شده است،‌ افزود:
هدف از تشکیل این قرارگاه بررسی مشکلات زیرساختی روستاهای بخش و برنامه ریزی برای رفع آنها با استفاده از ظرفیت های همه دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی می باشد.
امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه ضمن اشاره به اینکه همه ی روستاهای بخش چهاردانگه دارای ظرفیت های خوبی برای برو‌ن رفت از مشکلات خرد و کلان هستند، گفت: این قرارگاه سه شنبه ی هر هفته با حضور همه مسئولین دستگاه های اجرایی بخش در روستاهای مختلف به بررسی در جهت رفع مشکلات خرد و کلان آن روستاها می پردازد.
ایشان اظهار داشت: قرارگاه ارتقاء و تحول بخش چهاردانگه از همه ظرفیت های سایر نهادهای حمایتی و دستگاه های اجرایی سطح بخش و شهرستان برای رفع محرومیت های مختلف روستاهای بخش چهاردانگه گام بر خواهد داشت.
حجت الاسلام جلایی صلاحی افزود: ‌اولین گام این قرارگاه امروز و با حضور در روستای سرخ ولیک بهمراه مسئولین این قرارگاه و دستگاه های اجرایی سطح بخش برای بررسی مشکلات و برنامه ریزی در جهت اقدامات بعدی و عملیاتی برای رفع آن مشکلات اتفاق افتاد.
حضور بخشدار،‌ فرمانده سپاه چهاردانگه، رئیس شورای اسلامی بخش، فرمانده نیروی انتظامی بخش، ‌رئیس کمیته امداد بخش، ‌رئیس اداره آبفا بخش،‌ رئيس سازمان تبليعات اسلامي بخش، فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت نبي اكرم‌(‌ص) ‌دهستان گرماب،‌ فرمانده پايگاه ،دهيار،شورا و هييت امناي مساجد و تكيه روستاي سرخ وليك و مردم و معتمدين محل و بررسی مشکلاتی در حوزه تامین منبع ذخیره آب شرب، ‌بهسازی راه دسترسی به ر‌وستا،‌ بررسی حوزه های امنیت سالم برای روستا با هم افزایی گشت های رضویون سپاه و نیروی انتظامی بخش، مشکلات مددجویان این روستا و … از جمله برنامه های این روز قرارگاه ارتقاء و تحول در این روستا بوده است.
امام جمعه بخش چهاردانگه در پایان اظهار داشت: ‌همه ی ما و مسئولین سطح بخش و شهرستان و استان برای ارتقاء و تحول در روستاهای بخش چهاردانگه وظیفه داریم خدمت رسانی حداکثری به روستاهای بخش چهاردانگه را در اولویت های خود قرار دهیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.