پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

التیماتوم شهردار کیاسر به شهرداری ساری بابت انتقال زباله به چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، دکتر محمدنژاد، شهردار کیاسر در در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با اعضای شورای بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در محل شهرداری کیاسر اظهار داشت: هر چه زودتر تکلیف انتقال زباله به این منطقه را مشخص کنید.

شهردار کیاسر ادامه داد: کیاسر اولین شهر استراتژیک استان مازندران است و ۷ استان از این مسیر تردد می کنند اگر به ان توجه شود می تواند زمینه جذب و توریست در منطقه را فراهم سازد.

وی در ادامه گفت: جنگل های طبیعی و بکر و بافت سنتی در شهر کیاسر داریم. و با ایجاد زیرساخت ها و منظر شهری می توان زمینه اسکان توریست را در شهر فراهم کنیم. چهاردانگه با حدود ۱۴ هزار و ۴۵۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان وسیع ترین بخش شمال کشور است. کیاسر دارای جاذبه گردشگری بسیاری است و از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است.

شهردار کیاسر در مورد پتانسیل های گردشگری منطقه گفت: سایت موزه وستمین کیاسر با ۳۰۰ گور دخمه ای قابلیت بالایی در جذب توریست دارد.

وی همچنین گفت: شهرک صنعتی کیاسر در حال حاضر خاموش است و تنها با ۵ درصد ظرفیت کار می کند و بقیه واحدها تعطیل است.

دکتر محمدنژاد با محدود دانستن درآمد شهر کیاسر گفت: باید به شهر کیاسر و چهاردانگه نگاه خاص داشته باشیم. اگر به کیاسر توجه شود یقینا موجب پیشرفت و توسعه مرکز استان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.