پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۲۵ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در شهر کیاسر

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به رشد تعداد فوتی‌های ناشی از کوید ۱۹ در این شهر، گفت:در یک ماه اخیر ۵ نفر فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در شهر کیاسر گزارش شده است که از ابتدای اسفند تاکنون این آمار بی‌سابقه بوده است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به رشد تعداد فوتی‌های ناشی از کوید ۱۹ در این شهر، گفت:در یک ماه اخیر ۵ نفر فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در شهر کیاسر گزارش شده است که از ابتدای اسفند تاکنون این آمار بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،کرونا این ویروس اجتماع دوست در سرمای هوای زمستان در صورت کم توجهی به مراقبت‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار استان مازندران خبر ساز شده است.

قرار گرفتن جنوبی‌ترین نقطه استان مازندران در وضعیت  قرمز کرونا خبری بود که سیدحسن موسوی کیاسری رئیس شورای این شهر اعلام کرده است.

اقدامات پیشگیرانه ورود مسافران و مهاجران پیش از عید گذشته تا حدودی زمینه ساز جلوگیری از شیوع این بیماری در این شهر شده بود.

اگرچه حساسیت‌های لازم برای جلوگیری از اجتماعات مورد قبول مردم  واقع شده است اما غفلت از تجمعات خانوادگی موضوعی است که باید بیشتر درباره آن صحبت شود.

سید حسن موسوی رئیس شورای شهر کیاسر از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهر خبر داد.

وی با استناد به مدارک دریافتی از متولیان امر بهداشت این منطقه، اظهار کرد: در یک ماهه گذشته با توجه به افزایشی بودن شناسایی بیماران جدید مبتلا به کووید- ۱۹ ، وضعیت کرونایی شهر کیاسر هم اکنون قرمز شده است.

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به رشد تعداد فوتی‌های ناشی از کوید ۱۹ در این شهر، گفت:در یک ماه اخیر ۵ نفر فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در شهر کیاسر گزارش شده است که از ابتدای اسفند تاکنون این آمار بی‌سابقه بوده است.

وی از افزایش ۲۵ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در یک ماهه گذشته خبر داد و گفت: در همین مدت افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در شهر کیاسر نیز افزایش یافت.

موسوی عادی انگاری،عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دورهمی خانوادگی را علت افزایش بیماری کرونا در شهر کیاسر عنوان کرد و از شهروندان خواست جهت قطع زنجیره بیماری کرونا،رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای شناسایی تعداد مبتلایان به کرونا، گفت: در کنار شناسایی تعداد مبتلایان متولیان امر نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاهی در این شهر اقدام کنند.

به گزارش فارس، تولید و تزریق واکسن ایرانی کوید۱۹ تا حدود بسیار زیادی نقطه امید برای ریشه کن کردن این ویروس در کشور را زنده کرده است اما تا رسیدن به نتیجه مطلوب قطع به یقین باید پروتکل‌های بهداشتی و درمانی را رعایت کرد.

استفاده از فضای مجازی برای تقویت ارتباطات خانوادگی و گسترش پوشش اینترنت ظرفیت‌های خوبی است که در شرایط حال حاضر کرونایی می‌تواند زمینه ساز جلوگیری از تجمعات خانوادگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.