پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کمک ۴۰۰ میلیاردی به نیازمندان تا تحویل ۴۶۴ واحد خانه به محرومان

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران در شهرستان گلوگاه با تبریک فرا رسیدن میلاد امیرالمومنین علی (ع) از کمک ۴۰۰ میلیارد تومانی مردم مازندران در  قالب نهضت کمک‌های مومنانه در ایام کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای امسال در ۴ مرحله این کمک‌ها جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه در ایام عید افزود: در تلاش هستیم تا در ایام عید پیش هم رو با جمع آوری نیازمندی‌های مورد نیاز افراد بتوانیم اقلام را به دست خانوار‌ها برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از تحویل  ۴۶۴ واحد مسکونی به خانواده‌های محروم هم خبر داد و خاطرنشان کرد: از سال ۹۸ تا بهمن ماه امسال تقریبا این خانه‌ها ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که ان‌شاء‌الله تا بهمن ماه سال آینده یک هزار واحد دیگر از مسکن مددجویی ساخته و به دست نیازمندان واقعی خود خواهد رسید.

مسلمی به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان در بحث محرومیت زدایی، ساخت راه‌های روستایی، پل بین مزارع، اشتغال خانگی و کمک به افزایش تولیدات در بخش کشاورزی سطح استان گام و اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی در ادامه به طرح شهید سلیمانی هم اشاره و اضافه کرد:  در این طرح با کمک شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات گام‌های خوبی در مقابله با کرونا برداشته شد، دوطلبین در این طرح هم دربخش کمک معیشتی و هم در بخش خرید مایحتاج افرادی که دارای کهولت سن هستند و یا به دلیل بیماری‌های مزمن قادر به خروج از منزل نیستند همراهی و اقدام می‌کنند.

گفتنی است، شهرستان گلوگاه در طرح شهید سلیمانی به ۲۹ بلوک تقسیم و برای پیش برد هرچه بهتر برنامه‌ها ۵۳ پایگاه مقاومت محلات به صورت محله محور در حال فعالیت هستند.

 /۸۶۰۴۱/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.