پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه انسداد روزانه جاده کندوان تا فردا

0


علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به شرایط استان احتمال ریزش و رانش به‌ویژه با افزایش دما در کوهستان‌های مازندران بالا است که لازم است به این مهم توجه شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال، تصریح کرد: از ۱۸ بهمن ماه با تشدید این محدودیت‌ها تاکنون ۱۰هزار و ۲۰۰ خوورو جریمه و ۱۸هزار و ۸۰۰ خودرو برگشت داده شدند.

این مسؤول ادامه داد: تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال کماکان ادامه دارد که لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

قدمی با اعلام اینکه محور کندوان از صبح امروز مسدود شد، اضافه کرد: این محدودیت تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد و فردا نیز آخرین روز اجرای محدودیت انسداد محور کندوان خواهد بود.

وی یادآور شد: طی ایام انسداد سوادکوه و هراز به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد خودروها اعلام شدند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان  با تاکید بر اینکه رانندگان به هشدارها توجه کنند، گفت: رانندگان برای اطلاع از وضعیت محورهای مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰  و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/غ/ی




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.