پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث دو خانه محروم و آبرسانی به 40 هکتار از مزارع دهستان پشتکوه چهاردانگه را در برنامه داریم

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری گفت: دو خانه محروم در پشتکوه با حضور نیروهای جهادی از روز جمعه آماده بهره‌برداری می‌شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: از زمانی‌که صحبت از عزاداری‌های محرم شد مهربانی و همدلی شور و شوق خاصی به مراسم بخشید و همه جا صحبت از مهربانی و همدلی است.

مهربانی‌ و همدلی مرهمی بر روی زخم‌هایی بود که براثر کرونا به آن دچار شده بودند اما مردم آسیب‌دیده با این مهربانی‌ها روحیه‌ای تازه گرفته و احساس کردند که دیگر تنها نیستند.

همه این روزها در تکاپو هستند تا با مهربانی در کنار یکدیگر باشند که توصیف شوق جاماندگان حسینی در این زمین وصف‌ناپذیر است و با مهربانی و همدلی و با دستانی پر از بخشش و دل‌های مهربان سعی دارند پیام عاشورایی را بهترین وجه ممکن به نسل‌های ‌آینده انتقال دهند.

محمدصادق محمدی‌کیادهی مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: دو خانه محروم در پشتکوه باحضور نیروهای جهادی از چند روز گذشته روز جمعه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: همچنین در روز اربعین در کنار عزاداری‌ها، توزیع یک‌هزار پرس غذا را در دهستان پشت‌کوه در دستور کار داریم.

 مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در بحث کمک‌های مومنانه، بیان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ بسته غذایی را تا قبل از آغاز محرم و ۴۰۰ بسته غذایی را در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع کردیم.

محمدی یادآور شد: در کنار این اقدامات بحث تولید ماسک را داشتیم که از همان روزهای ابتدایی که با کمبود ماسک مواجه شدیم در این زمینه ورود پیدا کردیم.

وی در پایان گفت: همچنین به‌مناسبت اربعین پروژه آبرسانی به مزارع کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار را در دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه در دستور کار داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.