پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال افزایش تعداد دستگیری‌های مرتبط با پرونده شهرداری ساری/بازداشت 8 نفر از مدیران و اعضای شورای شهر ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شهرداری ساری اظهار کرد: در روزهای اخیر با همت اداره کل اطلاعات استان مازندران و دادستانی شهرستان ساری تعدادی از مدیران سابق و فعلی شهرداری و دو نفر از اعضای شورای  شهر ساری به اتهام اختلاس و تضییع اموال عمومی دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در این پرونده به لحاظ گستردگی ابعاد آن تاکنون هشت نفر از مدیران سابق و فعلی شهرداری به علاوه دو تن از اعضای اصلی شورای شهر ساری دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه این افراد با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند، تصریح کرد: تحقیقات درباره میزان اختلاس و وجوه تضییع شده پس از اظهارنظر کارشناسی مشخص می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطر نشان کرد: تحقیقات پیرامون همه جوانب این موضوع در حال انجام است که ممکن است در روزهای آتی تعداد دیگری از افرادی که مرتکب جرم و تخلف شده و این فساد را رقم زدند دستگیر و به تعداد بازداشت شدگان اضافه شوند.

وی در ارتباط با انتشار اسامی افراد دستگیر شده، بیان کرد: با توجه به اینکه دادگاه ویژه رسیدگی به اخلال‌گران در نظام اقتصادی را در استان مازندران تشکیل دادیم و فعالیت آن آغاز شده و این پرونده هم  شرایط طرح در این دادگاه را دارد.

اکبری در ارتباط با پرونده آرامستان ساری، بیان کرد: مدیر آرامستان شهرداری ساری نیز با همکاری اطلاعات سپاه دستگیر شده و موضوع اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع بوده که نسبت به فروش قبر به مردم اقدام می‌کرده است و این پرونده در دادگاه بررسی می‌شود.

وی در ارتباط با احتمال افزایش تعداد دستگیر شدگان پرونده شهرداری ساری،گفت: بله وجود دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران درباره میزان تخلف مالی، افزود: اقدامات کارشناسی در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه بنای ما بر سرعت بخشی به رسیدگی همه پرونده‌ها است، گفت: اما باید به استحضار مردم برسانیم که پرونده بسیار سنگین بوده و رسیدگی به این پرونده مستلزم انجام تحقیقات و کارهای کارشناسی است و زمان نسبتا طولانی لازم دارد که باید همه زوایا پرونده روشن شود.

 /۸۶۰۰۴/ع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.