پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح «نورآوران سلامت» در مازندران

مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران از اجرای طرح «نوآوران سلامت» در مازندران با حضور وزیر بهداشت، بعد از ماه مبارک رمضان در منطقه چهاردانگه خبر داد.

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از فارس، جان‌الله عبدی  از اجرای طرح «نوآوران سلامت» در استان مازندران با حضور وزیر بهداشت در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این طرح که در 17 استان کشور اجرا شد، چشم‌پزشکان و دندان‌پزشکان با امکانات و تجهیزات کامل در یکی از مناطق محروم حضور پیدا کرده و اقدام به درمان افراد می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح «نوآوران سلامت» در مازندران به صورت پایلوت در منطقه چهاردانگه مازندران اجرا می‌شود، زمان اجرای طرح را بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: در این طرح پزشکان به صورت رایگان اقدامات درمانی مربوط به چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی افراد روستایی را انجام می‌دهند.

 

مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران با بیان اینکه وزیر بهداشت نیز برای افتتاح این طرح در مازندران حضور می‌یابد، بیان کرد: قرار است همه امکانات مورد نیاز برای اجرای این طرح که شامل جراحی چشم است، در این منطقه اجرا شود، همچنین این طرح به صورت 100 روز در این منطقه اجرایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.