پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح مومنانه عید تا عید در دانشگاه آزاد اسلامی ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اجرای طرح مومنانه، با عنوان «یک لقمه مهربانی» سفره‌ای به وسعت یک شهر توسط دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دستور کار قرار گرفته است.

در طرحی ویژه برنامه عید تا عید بنا است از عید تولد امام حسن مجتبی(ع) تا عید فطر طرح توزیع کمک مومنانه را در دستور کار خویش قرار داد.

بر اساس اعلام متولیان امر در این طرح هر شب ۴۰۰ غذای گرم در بین نیازمندان مورد تایید کمیته امداد امام خمینی توزیع شود.

 حسین کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در مراسم رونمایی از این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات بسیار مناسبی در این ایام در سطح کشور بدون هیچ چشم‌داشتی برای کمک به همنوعان در حال انجام است.

وی با تقدیر از اقدامات بسیج دانشجویی در اجرای این طرح، گفت: همه باید تلاش کنیم که چهره فقر بعد از ویروس کرونا از کشور ما برداشته شود.

*توجه به خانواده‌ها جامعه هدف در کرونا

در ادامه اسلامی مسؤول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران جریان دانشجویی در کنار دیگر اقشار مردم در طرح مومنانه قرار گرفتند،تصریح کرد: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی جامعه هدف خویش را فراموش نکرده است.

وی اضافه کرد: به دلیل بیماری کرونا مردم دچار مشکلات اقتصادی شده دانشگاه آزاد و دانشجویان از ابتدای این موضوع برای رفع مشکلات مردم پای کار بوده و به اقتضائات تکلیفی خودشان عمل کردند.

*تهیه بسته‌های کمک مومنانه با کمک دانشجویان

مجتبی اسفندریاری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بعد از شیوع ویروس کرونا با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از همان روزهای ابتدایی در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، پزشکی و اجتماعی اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تهیه لوازم پزشکی، دستکش و ماسک اشاره کرد و افزود: این لوازم در اختیار مراکز بیمارستانی استان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به اقدامات انجام شده برای تهیه بسته‌های کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: این بسته‌های طی دو مرحله در اختیار محرومان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع ۴۰۰ غذای گرم در بین خانواده‌های محروم توزیع می‌شود و در حال حاضر هم بسته‌ها در سطح شهر با کمک کمیته امداد امام خمینی بین خانواده‌ها توزیع شود.

اسفندیاری ادامه داد: تاجائیکه امکان داشته نسبت به تهیه و توزیع کمک‌ها اقدام شده است.

در ادامه کاظمیان مسؤول بسیج دانشجویان شهرستان ساری،اظهار کرد: بسیج دانشجویی در کنار سایر نهادها بعد از شیوع ویروس کرونا گوشه از کار را برداشته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد تاکنون اقدامات خوبی در رزمایش همدلی انجام داده است.

*توزیع هزار بسته افطار در هر شب

مسؤول بسیج دانشجویان شهرستان ساری به تلاش‌های انجام شده برای تهیه مواد ضدعفونی کننده در سطح استان، اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌های استان در طرح مومنانه همکاری مناسبی داشته اند هزار بسته افظار در سطح شهرستان ساری توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد در کنار سایر دانشگاه‌ها به ما کمک کرده است.

کاظمیان یادآور شد: مسؤولان دانشگاه آزاد تاکنون از بسیج دانشجویی کمک خواستیم در کنار این نهاد بوده است.

 /۸۶۰۰۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.