پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین خبر از مجروحیت سردار کمیل کهنسال + جدیدترین تصویر

سردار کهنسال که اخیرا برای انجام عملیات و امور مشورتی در کشور سوریه حضور داشت در یکی از مناطق حومه لاذقیه سوریه به همراه راننده اش مورد اصابت ترکش مین منفجر شده قرار گرفتند که گفته شده از ناحیه سر، گردن و کمر زخمی شد.

4

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  تابناک مازندران، در روزهای گذشته اخباری ضد ونقیض از وضعیت سلامتی سردار کمیل کهنسال مشهور به سردار کمیل، فرمانده شجاع سال‎های دفاع مقدس منتشر شد و بنا بر پیگیری‎های خبرنگار تابناک مازندران خبر مجروحیت وی در عملیات مستشاری مناطق عملیاتی مدافعان حرم صحت دارد.

بنا بر این گزارش  سردار کهنسال که اخیرا برای انجام عملیات و امور مشورتی در کشور سوریه حضور داشت در یکی از مناطق حومه لاذقیه سوریه به همراه راننده اش مورد اصابت ترکش مین منفجر شده قرار گرفتند که گفته شده از ناحیه سر، گردن و کمر زخمی شد.

آیا خبر مجروحیت سردار کهنسال صحت دارد؟/ برخی بستگان کمیل از او خبری ندارند!

کهنسال پس از مجروح شدن به کشور منتقل شد و در روزهای گذشته تحت درمان در بیمارستانی در قم قرار گرفت اما خوشبختانه با بهبود نسبی ترخیص و در منزل خود به سر می برد.
در این سانحه راننده سردار کهنسال نیز زخمی شد اما نکته جالب در پیگیری تابناک اینکه نزدیکترین بستگان وی از مجروحیت سردار کمیل خبری نداشتند و با تماس خبرنگار ما بلا فاصله پیگیر ماجرا شدند و در نهایت برادر وی خبر فوق را تائید کرد.

سردار کمیل اهل شهرستان ساری است که سابقه درخشانی در دفاع مقدس دارد و رزمندگان خاطراتی زیادی را از وی در لشکر ۲۵ کربلا دارند.

 خبر دیگری که در فضای مجازی و افکار عمومی مازندران پیچید موضوع شهادت شهید روح الله قربانی فرزند سردار مرتضی قربانی در عملیات مدافعان حرم بود که این خبر تکذیب شد.

4 نظرات
  1. سیف ا....جلالی می گوید

    سلام سردار شجاع اسلام، سلامتی و سعادت شما را از خداوند متعال خواستارم.

  2. فاطمه اشرف نژاد می گوید

    با آرزوی سلامتی هر چه سریعتر سردار کهنسال فرزند برومند چهاردانگه

  3. رزمنده می گوید

    وقتی حرفی بزنم که پخش نشه پس نمیزنم .چه ترکش و مینی بود که با این همه سرو کمرو گذردن زود ترخیص شد

  4. یاسمین می گوید

    عموجوون ببخشید من دیر فهمیدم ولی کلی نگران شدم ایشالا سالم باشی دیگه سوریه نمیزارم بری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.