پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آسفالت روستای بندبن در قالب پروژه ملی تعریف شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: روستای بندبن در بخش چهاردانگه ساری و دور افتاده‌ترین روستای مرکز استان است.

این روستا به‌دلیل آب و هوای مناسب دارای ظرفیت‌های گردشگری و تولیدات دامی و همچنین باغداری بوده که در صورت توجه مدیران ارشد استان با زیرسازی و آسفالت حدود 13 کیلومتر جاده دسترسی به مسیر اصلی ساری سمنان آن چنان رونقی در منطقه ایجاد می‌شود که جوانی فکر مهاجرت به شهرهای اطراف را از سرش بیرون می‌برد.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: روستای بندبن در مسیر انتهایی روستاهای چهاردانگه استان واقع است که با آخرین روستا 13 کیلومتر فاصله دارد ولی برای بحث آسفالت باید حدود 30 کیلومتر آسفالت و زیرسازی صورت گیرد.

مرتضی جعفری افزود: بحث آسفالت این روستا باید به‌عنوان پروژه ملی تعریف شود در غیر این صورت با این اعتبارات استان اتفاقی نخواهد افتاد و راه به جایی نخواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه مسیر این روستا صعب‌العبور است، تصریح کرد: در سیل روزهای پایانی سال گذشته و همچنین فروردین امسال مسیر دسترسی به روستای بندبن به‌دلیل شدت بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه از بین رفت که جاده را اصلاح کردیم و در این زمینه بودجه بالایی نیز صرف شد.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری تصریح کرد: در این فصل از سال در این مسیر روستایی همواره برف می‌نشیند و با این اعتبارات استانی که در اختیار داریم تمام تلاش بر این بوده که این مسیر را باز نگه می‌داریم تا مشکلی برای تردد مردم پیش نیاید.

جعفری در پایان گفت: منطقه چهاردانگه ساری بیشترین راه روستایی غیرآسفالته را دارا است./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.