پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ملاقات رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله میرعمادی

0

 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينكه نيروي انتظامي يك نيروي با بصير و بصيرت ديني است گفت : پليس با بصيرت صحنه را مي بيند و تصميم مي گيرد .

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام والمسلمین ” ادياني” در ديدار با حجت الاسلام “ميرعمادي ” نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بيان اينكه ولايت پذيري در سايه بركت مقام عظماي ولايت در صدر است، گفت : اراده و عزم فرماندهان و شخص فرمانده ناجا براي تحقق مطلوب تدابير رهبري است .

وي با بيان اينكه كار در نيروي انتظامي بسيار سخت و همه دستور العمل ها برابر موازين اسلامي است، افزود: نيروي انتظامي در برخورد با مردم، حكيمانه، به موقع و به هنگام عمل مي كند .

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا ادامه داد: انگيزه براي رسيدن به اين مطلوب، فضاي همدلي و هماهنگي را مي طلبد ضمن اين كه ما به دنبال اقتدار معنوي هستيم .

وی با بيان اينكه نيروي انتظامي يك نيروي بصير و با بصيرت ديني است، گفت: پليس با بصيرت صحنه را مي بيند و تصميم مي گيرد .

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام “ميرعمادي” نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اينكه نيروي انتظامي لرستان، نيرويي سختكوش و با تجربه است، گفت : پليس استان نسبت به گذشته رشد بسيار خوبي داشته است .

وی با اعلام رضايت از مجموعه انتظامي استان، گفت: همراهي نيروي انتظامي با مردم و در كنار مردم بودن احساس مي شود .

امام جمعه خرم آباد در پايان با بيان اينكه نيروي انتظامي نيروي فعال در جامعه است، گفت : پليس در تمامي مراسمات و به خصوص 13 آبان در صحنه حاضر و همراه با مردم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.