پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرپرست وزارت تعاون: طرح اشتغال فراگیر در کشور اجرا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، انوشیروان محسنی بندپی امروز در همایش بسیج ادارات زیر مجموعه وزارت رفاه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع سران و  فشار دشمن برای تسلیم کردن و ناکارآمدی نظام، اظهار داشت: امروز خط مقدم کشور را هزاران کیلومتر آن طرف‌تر قرار داده‌ایم. که نشان از محوری بودن و آینده‌نگری ایران است.

وی افزود: هدف دشمن دولت نیست و در شرایط پیش رو  نظام و آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته‌ است.

محسنی‌بندپی با اشارخ به لزوم هوشیاری در شرایط حساس کنونی گفت: دشمن در جنگ اقتصادی  و روانی برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل جلسه سران قوا را یکی از راهبردهایی اعلام کرد که توطئه دشمنان را شکست می‌دهد و ادامه داد: در حوزه دیپلماسی دنیا تلاش می‌کند تا ارتباط کشورها با ایران قطع کند و یکی از فعالیت‌هایی که دولت به صورت جدی شروع کرده است سیاست اشتغال است.

 محسنی‌بندپی با اشاره به  17 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی با محوریت چهار بانک ادامه داد: تاکنون 70 درصد در مرحله اول در استان مازندران پرداخت  شد.

به گفته محسنی  اشتغال فراگیر با 6 محور در حال اجراست و باید نگاه همه جانبه‌ای را در پیش بگیریم تا روستاییان در روستا باقی بمانند.

 سرپرست وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد:17 هزار میلیارد تومان برای توسعه و اشتغال روستاها اختصاص یافت.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.