پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر بهداشت پروژه‌های بهداشتی درمانی غرب مازندران افتتاح شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عباس آباد، وزیر بهداشت  شامگاه چهارشنبه به منظور افتتاح 15 پروژه بهداشتی، درمانی، دانشجویی و رفاهی حوزه سلامت مازندران و آغاز عملیات ساخت بیمارستان جایگزین 160 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان نور وارد غرب مازندران شده بود، بیمارستان 50 تختخوابی آیت الله خامنه ای عباس آباد تنکابن افتتاح شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: امروز به مازندران سفر کردم تا در افتتاح چندین پروژه حضور داشته باشم و از مناطق سیل زده غرب استان بازدید کنم.

حسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه سعی می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام نظیر بیمارستان تنکابن را به پایان برسانیم افزود: تاکنون در شهرستان‌های تنکابن، عباس آباد ‌و رامسر حدود 60 پروژه به بهره‌برداری رسانده‌ایم که نشان دهنده پیشرفت حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح مازندران است.

وی تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان در استان وجود دارد که تمام سعی ما این است که آن را برطرف کنیم. ایجاد بیمارستان تخصصی تنکابن اقدام خوبی بود، ولی در بحث جانمایی بسیار بد انتخاب شده است، اما ما وظیفه داریم آن را تکمیل کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تا زمانی که بیمارستان تنکابن به بهره برداری نرسد کار ما در منطقه ناقص است، افزود: سیل روز‌های گذشته به بیمارستان درحال احداث تنکابن خساراتی زده است که باید برای ادامه ساخت حتما دقت بیشتری شود تا در حوادث بعدی مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

وی گفت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران و شرق استان گیلان در دستور کار این وزارتخانه است. سعی می‌کنیم فاصله مراکز درمانی به مراکز استانها را کم و شهرستان‌ها را تقویت و از فارغ التحصیلان رشته پزشکی در این مراکز استفاده خواهد شد. شرق و غرب مازندران به قطب پزشکی استان‌های شمالی تبدیل خواهد شد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.