پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«بَرد» را سیل برد+ فیلم و عکس/خسارت سیل منطقه چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  سیل عصر روز گذشته در منطقه چهاردانگه ساری سبب بروز خسارت شدید به اراضی کشاورزی منطقه به ویژه در روستاهای برد و چالو شده است.

بارش در ابتدا به صورت تگرگ بود و بعد از پایان بارش؛ سیل بخش وسیعی از منطقه را در بر گرفت.

ولی نصیری دهیار برد در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه از سر دهنه دره که منجر به وقوع سیل شد به طول پنج کیلومتر باغ‌های سیاه‌ریشه ما دچار خسارت شده است، گفت: 80 هکتار باغ و بیش از 300 هکتار اراضی دیم در روستا به شدت دچار خسارت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اراضی روستا خسارت بیش از 90 درصدی دیده است و به اراضی شالیزاری حدود 30 درصد دچار خسارت شده است.

محمدرضا نوریان رئیس شورای بخش منطقه چهاردانگه اظهار کرد: سیل شدید روستای برد پس از خسارت به اراضی کشاورزی و باغی روستای برد وارد روستای چالو شده و به اراضی مسکونی به شدت خسارت وارد کرد.

وی با تایید خسارت سیل به اراضی کشاورزی روستای برد، افزود: تاسیسات آبیاری قطره‌ای کشاورزان هم در این سیل به صورت کلی از بین رفته است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه در ارتباط خسارت سیل به روستای چالو، بیان کرد: سیل وارد روستا شده کوچه پس کوچه‌های روستا و تعدادی از منازل مسکونی در این روستا هم دچار خسارت شده است.

وی با اعلام اینکه خیابان اصلی از روستا منزل‌دره تا چالو هم تخریب شده است، گفت: جاده روستا باز شده است ولی به منازل مسکونی و خسارت وارد شده است./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.