پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آکادمی «حرکت» فراخوان می‌دهد/ «هدیه مرموز» در کرمان و مشهد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب، کارگردان چهاردانگه ای تئاتر کشور و سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره وضعیت آغاز به کار آکادمی «حرکت» به خبرنگار مهر گفت: فراخوان آکادمی «حرکت» را تدوین و به آقای شهرام کرمی رییس پردیس تئاتر تهران ارائه دادیم تا در صورت لزوم نکات لازم را به فراخوان اضافه کند. به احتمال زیاد اوایل هفته آینده فراخوان آکادمی «حرکت» منتشر می شود.

وی ادامه داد: بعد از انتشار فراخوان آکادمی «حرکت»، فراخوان فستیوال ملی «حرکت» را منتشر می کنیم که بهترین های تئاتر فیزیکال در شهرستان های مختلف نیز می توانند در این فستیوال حضور پیدا کنند.

خاسب اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری آکادمی «حرکت» شروع به کار می کند و یک سالن ثابت در پردیس تئاتر تهران در اختیار آکادمی است تا طی روزهای هفته به فعالیت های مدنظر خود بپردازد.

وی درباره مدرسان این آکادمی توضیح داد: هنرمندانی که در شاخه های مختلف فیزیکال سابقه فعالیت و آموزش دارند در آکادمی «حرکت» به آموزش شرکت کنندگان می پردازند که به زودی نام این هنرمندان هم اعلام می شود.

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» یادآور شد: لزوما حضور در آکادمی «حرکت» مختص فعالان و علاقه مندان تئاتر یا سینما نیست بلکه هر کسی که ویژگی و توانایی هایی دارد و می خواهد در زندگی انسانی پر انرژی تر و خلاق تر باشد، می تواند در این آکادمی حضور پیدا کند.

خاسب در پایان با اشاره به اینکه نمایش «هدیه مرموز» تا پایان هفته جاری به اجراهای خود در پردیس تئاتر تهران پایان می دهد، افزود: قرار است اردیبهشت ماه نمایش «هدیه مرموز» را به همراه برگزاری ورک شاپ های آموزشی در شهرهای کرمان و مشهد اجرا کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.