پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در اسفند 1396تشکیل شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، امروز 10 اسفند 1396، با حضور مسئولین منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر تیموری ،امام جمعه ، دکتر مرتضی جعفری ،بخشدار و دیگر مسئولین عضو و مدعو، با محوریت دستور کار «اسکان مدارس در ایام نوروز 97» تشکیل شد، ابتدا شریعت نژاد، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، با اشاره به مصوبات جلسه قبل، به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه،با اشاره به توکل به خدا و عدم تعلق به دنیا، خواستار جبران مافات در ایام پایانی سال  96 شد.

دکتر جعفری، بخشدار منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه پس از استماع نظرات و پیشنهاد های حاضرین، در باب موضوعات مطروحه، ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش، گفت: باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا میزبان شایسته ای برای مهمانان نوروزی باشیم.

وی اشاره کرد، باید از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن و پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش، استفاده کنیم و از ورود افراد متفرقه به مدارس تحت هر عنوانی، بدون هماهنگی و همراهی مسئولین آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه جلوگیری شود.

در پایان این جلسه از زحمات سی ساله نقی شریعت نژاد، معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و عضو شورای آموزش و پرورش منطقه که به کسوت بازنشستگی نائل شدند، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.