پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

913 کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران کشف شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی طی سه ماهه امسال در چندین مرحله عملیات پلیسی در سطح شهرستان‌های استان، موفق به کشف بیش از 913 کیلو و 557 گرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش 28 درصدی کشفیات موادمخدر در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای 397 طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد.

مفخمی با اشاره به افزایش 41 درصدی طرح‌های اجرا شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از انهدام 20 باند تهیه و توزیع موادمخدر در این طرح‌ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری سه هزار و 700 متهم به تهیه و توزیع موادمخدر، گفت: از مجموع این تعداد دستگیری، هزار و 600 نفر متهم به خرده فروشی موادمخدر بودند که همه افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

مفخمی از دستگیری و جمع آوری هزار و 400 معتاد به موادمخدر در این طرح‌ها خبر داد و افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده 16 و 15 تحویل شدند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.