پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

900 برنامه شاخص فرهنگی ورزشی هفته بسیج در مرکز مازندران اجرا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار محمد ساعی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامی‌داشت یاد شهدای 29 آبان ساری اظهار داشت: 4 جوان ساروی در این راهپیمایی انقلابی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: ساری در 18 دی 57 نیز توفیقاتی در عرصه‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی داشته است و شهدایی در این راه تقدیم اسلام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری با اشاره به تشکیل سازمان بسیج مستضعفین از سوی معمار کبیر انقلاب در سوم آذر 58، تصریح کرد: حضور بسیج در حفظ و ثبات انقلاب نقش آفرین بوده و در دوران دفاع مقدس و امروز در حوزه فناوری‌های علمی و هسته‌ای موفق عمل کرده است.

ساعی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با قوت بیشتری برگزار می‌شود افزود: اقتدار بسیجیان جان بر کف ایران اسلامی در هفته بسیج امسال به منصه ظهور می‌رسد.

وی با اعلام اینکه ساری مرکز مازندران دارای 48 حوزه مقاومت است گفت: 22 قشر متعدد در حوزه‌های مختلف تخصصی به همراه پایگاه‌های مقاومت محلات، دانش‌آموزی و دانشجویی فعالیت دارند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه 949 پایگاه مقاومت برنامه‌های ابلاغی بسیج را در هفته بسیج امسال برگزار می‌شود، افزود: در هفته بسیج امسال بالغ بر 900 برنامه شاخص در مرکز مازندران اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه نشست‌های بصیرتی و روشنگری با میزان 250 جلسه در هفته بسیج امسال برگزار می‌شود گفت: دیدار با خانواده شهدای بسیجی، عیادت جانبازان را در برنامه‌های هفته بسیج حوزه‌های مقاومت تدارک دیدیم.

ساعی با بیان اینکه سومین نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی مازندران به میزبانی سپاه ساری از شنبه آینده در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار می‌شود افزود: نمایشگاه دستاوردهای بسیج همزمان با هفته بسیج در مصلای جمعه ساری به همراه ویزیت رایگان بیماران برپا می‌شود.

وی گفت: همزمان با روز بسیج مستضعفین فراخوانی بسیجیان را با حضور سه هزار نفر در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود، نخستین گروه راهیان نور دانش‌آموزی به استعداد 250 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور را در هفته بسیج امسال برگزار می‌کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.