پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

9 ایثارگر نمونه مازندران تجلیل می‌شوند

0

امیر امیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، با بیان اینکه آمل امسال هفتمین همایش شهرستانی جرعه‌ای از ایثار در آمل برگزار می‌شود اظهار داشت: این همایش با هدف رشد و تعالی فرهنگ ایثار با یاد و معرفی 9 ایثارگر مازندرانی برپا می‌شود.

امیرنیا از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی همایش جرعه‌ای از ایثار در اداره ارشاد آمل خبر داد و افزود: این دبیرخانه سعی دارد که برنامه‌های جرعه‌ای از ایثار را در سال به صورت متنوع به اجرا درآورد. علاوه بر این همایش با همکاری مسئولان زنگ ایثار در مدرسه ایثار آمل به صدا درمی‌آید.

وی  با بیان اینکه با اتفاق ناگوار ناجی غریق حسین ابراهیمیان و پس از نامش به عنوان ناجی پهلوان به یاد این ایثارگر شروع همایش با برپایی شب شعر آغاز می‌شود، بیان کرد: در ادامه این همایش معرفی خانواده‌های ایثارگر آمل دستور کار قرار گرفت و تا به امسال  9 ایثارگر معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

امیرنیا گفت: عوامل همایش امسال سوژه‌های اجتماعی را جهت معرفی ایثارگران انتخاب کردند که به تعداد چهار خانواده برمی‌گردد. دو خانواده شهید مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس و سه خانواده ایثارگر اهدای عضو  در شب همایش با پخش فیلم این ایثارگران به مدعوین معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته این همایش بدون چشم‌داشت فعالیت دستگاه‌های دولتی به اجرای برنامه پرداخت اما امسال چند دستگاه ورود یافتند که امیدواریم با ورود این دستگاه‌ها همایش به صورت استانی بهتر برگزار شود.در اجرای مسابقه نقاشی به منظور ترویج فرهنگ ایثار بین دانش‌آموزان حدود 120 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.